Літо – саме час робити сайт!

03.06.2011

Лето - пора делать сайт Як відомо, з настанням літа - настає час відпусток і, як наслідок, у багатьох бізнесах настає "не сезон", спостерігається спад продажів. Але чому - одні примудряються навіть у період "не сезону" відчувати себе впевнено, а інші вмирають від нудьги і спостерігають зменшені графіки продажів?

Звичайно ж секрет криється в організації процесів усередині компанії, стратегії просування і, звичайно, рекламі. Якщо ви є власником розкрученого сайту, то літо - це ще один сезон повноцінної роботи з клієнтами та виконання замовлень, що надходять з інтернету. Звісно, й у разі можливий спад, пов'язаний зі специфікою запропонованих товарів та послуг. Проте, за інших рівних умов - компанія з працюючим сайтом має мінімум на 30% вище за показники продажів по відношенню до свого "не просунутого" конкурента.

Якщо у вас досі немає сайту, слід розглядати літо, як час, за який можна підготуватися до продуктивної роботи восени. Адже протягом 3-х місяців можна встигнути зробити сайт, наповнити його інформацією про ваші товари та послуги, розпочати роботи з просування сайту в пошукових системах. А для деяких тематик цього терміну достатньо для розкрутки сайту.

Втім, вирішувати вам - втратити 3 місяці літа або замовити сайт і вийти за цей час на новий рівень, збільшити продажі та залучити нових клієнтів.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019