Маркетинг скрізь!

09.02.2012

REWork "Маркетинг - це не відділ", - стверджують засновники 37Signals у своїй книзі REWORK. Маркетинг - це все, що відбувається у вашій організації :

  • те, як ви вітаєте клієнта по телефону – це маркетинг;
  • як швидко ви відповідаєте на телефонний дзвінок та електронну пошту – це маркетинг;
  • те, як оформлено ваш електронний лист та комерційну пропозицію - це маркетинг;
  • кожне слово у вашій презентації, причому не важливо в якій формі вона надається – в електронному вигляді, паперовій формі чи усно – це все маркетинг;
  • пропозиція кави або чаю клієнту – маркетинг;
  • ручка, буклет, блокнот у подарунок – маркетинг;
  • ваш слоган, ваш сайт, ваш логотип, кожне ваше слово – ваш маркетинг.

Давайте розглянемо приклад того, наскільки важливий маркетинг. Нещодавно ми надіслали запит про умови розміщення реклами до 3 різних глянцевих журналів. Далі звернемо увагу до відповіді журналів електронному вигляді, т.к. саме про це ми домовлялися із менеджером кожного журналу. Давайте подивимося, що ми отримали у відповідь.

У першому випадку ми отримали у відповідь картинку зі схемою розміщення рекламних матеріалів на сторінках журналу та їх вартість. Доступно та просто.

У другому випадку ми отримали файл у форматі xls, з текстовим описом варіантів розміщення та їхньої вартості. Погодьтеся, у разі візуалізація пропозиції скрутна - доводиться самому уявляти, що таке верхній блок розміром 5*8 див і співвідносити це з журналом.

У третьому випадку ми отримали розгорнуту презентацію журналу у форматі PDF. У презентації було все - зазначено аудиторію та тираж журналу, конкурентні переваги, схеми та розміри рекламних площ, технічні вимоги до рекламних макетів, а також терміни їх подачі. І найголовніше - презентація була добре оформлена, не захаращена інформацією, загалом дизайн на 5!

Звичайно, найбільше враження справив третій журнал зі своєю презентацією. Так, за інших рівних умов, перемагає та компанія, чия пропозиція найбільш вигідно оформлена – стильно, з фактами та цифрами, з детальною інформацією!

разработка фирменного стиля Це доводить те, що важливою складовою маркетингу є фірмовий стиль компанії або айдентика . Адже завданням айдентики є виділення компанії серед подібних та створення впізнаваного, унікального образу в очах споживачів.

Тому не варто економити на айдентиці!

Можливо, ваш товар не купують тільки тому, що у вас невдалий дизайн упаковки?

Вашу послугу не купують тільки тому, що презентація не виглядає переконливо?

Або просто тому, що у вас немає фірмового стилю ?

Подумайте.

А в наступних статтях ми спроектуємо маркетинг у житті на маркетинг в інтернеті і розповімо вам про інтернет-маркетинг.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019