Майбутнє веб-дизайну

17.06.2014

Будущее веб-дизайна

Що ви знаєте про гаджети, що носяться? 83% експертів з аналітичного центру Pew Research Center Internet Project у Вашингтоні впевнені, що до 2025 року світ наповнюватиметься інтернет-аксесуарами – аналогами розумного годинника та GoogleGlass. Незвичайний формат техно-новинок у майбутньому, безперечно, вплине і на веб-дизайн, але готувати «сані» потрібно вже зараз. Що ж зміниться у звичному досі вигляді сайтів?

Нові технології

Настане час, коли ми перестанемо тримати гаджети в руках і носитимемо їх на собі або навіть навпаки – вони носитимуть нас, хто знає :) З упевненістю можна сказати одне – взаємодія користувача з веб-ресурсами докорінно зміниться. Пристрої для роботи з інтернетом, за сумісництвом – частина гардеробу або аксесуар, вимагатимуть від розробників та дизайнерів нового підходу.

Найбільш популярні форм-фактори у цьому сегменті технологій:

  • окуляри;
  • наручні аксесуари та брошки на кшталт Fitbit;
  • розумні часи.

Вже зараз ці пристрої оснащені пристойним функціоналом: відтворення відео та музики, можливість обміну миттєвими повідомленнями, камера та, звичайно, браузер. Так, поки що окуляри від Google не по кишені простим смертним, але конкуренція на ринку з часом зробить ціну доступною для широкого кола користувачів. Згадаймо хоча б історію змін вартості гаджетів від Apple.

Підвищення попиту на гаджети створить нові платформи для інтернет-продажів. Напевно прогресивні власники онлайн-бізнесу захочуть, щоб їхній сайт адекватно відображався на нових пристроях, тому розробникам і особливо дизайнерам слід уже зараз потурбуватися і зустріти технологічний прогрес у всеозброєнні.

Вплив технологій, що носяться на веб-дизайн

Мета залишиться колишньою – створювати красиві, функціональні та прості в управлінні сайти, здатні максимально швидко надати доступ до інформації, що цікавить користувача. По суті, нові технології внесуть зміни до вже існуючих прийомів веб-дизайну.

Влияние носимых технологий на веб-дизайн

  1. Respon sive дизайн. Свого часу поява смартфонів з достатком дозволів дисплея призвела до створення адаптивної верстки, що підлаштовує сайт під будь-які формати екранів. У майбутньому так званий чуйний дизайн не втратить актуальності і стане практично обов'язковою умовою при розробці сайту.
  2. Швидкість. Правило завантаження сайту менше, ніж за 4 секунди для гаджетів, що носяться, стане аксіомою. Головна відмінність нових техно-аксесуарів, їх концепція, якщо хочете, і полягає в миттєвому доступі до інформації. Ніщо не повинно перешкоджати цьому процесу: всі другорядні та громіздкі елементи відсікатимуться, а програмна частина веб-ресурсу максимально оптимізуватиметься під нові високі запити. Завдання дизайну в цьому випадку - не уповільнювати роботу гаджета.
  3. Мінімалізм. Цей тренд останніх років продовжить свою тріумфальну ходу і в майбутньому, оскільки подібний підхід найкраще підходить для портативних пристроїв з невеликими дисплеями. Мінімалізм дозволяє зосередити увагу користувача на контенті, а не вражати його візуальними ефектами. Спокійний, збалансований, не перевантажений дизайн – майбутнє Інтернету.
  4. Великий текст. Десь зменшується, а десь прибуває – закон заміщення. Так і з розробкою сайтів для гаджетів, що носяться: в оформленні - спрощення і зменшення, а в відображенні тексту - збільшення кегля. Дрібні літери не читаються навіть на екрані смартфона, якщо веб-ресурс не оптимізований під мобільні пристрої. Для різноманітних «розумних аксесуарів» укрупнення тексту до 12 pt буде особливо актуальним.
  5. Нові можливості. Навігація гаджетів, що носяться, за допомогою голосу і рухів тіла також внесе свій внесок в оформлення сайтів. Новинки дозволять виявитися як би всередині пристрою. Веб-дизайн нічого очікувати спиратися лише з візуальне сприйняття користувачів, він стане інтерактивним і динамічним.
  6. Інтуїтивно зрозуміла навігація. Комфорт користувача понад усе, usability для техно-новинок ніхто не скасовував. Сайт повинен передбачати запити користувача та допомагати йому у вирішенні поставленого завдання.

Тотальне панування гаджетів, що носилися, ще не настало. Канонів, обмежень і чітких рекомендацій у цій сфері поки немає, але завжди краще продумувати ходи на кілька кроків уперед, щоб добре підготуватися до зустрічі нового вектора розвитку веб-дизайну.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019