Менеджмент може занапастити ваш бізнес!
30.01.2011
Думка написати про це прийшла після відвідин однієї ексклюзивної крамнички канцтоварів, що знаходиться в тихому центрі міста. Вітрини цього магазину повні рідкісними ручками, візитницями, записниками та іншими видами канцтоварів, а от продавці не привітні, зайняті своїми справами, і до покупців, що цікавляться, їм зовсім немає справи. Хоча, здавалося б, що може бути важливішим, ніж продати товар?
Наслідком цього є незадоволені клієнти, а отже репутація магазинчика вже підмочена.
Бійтеся цього! Огидний менеджмент губить ваш бізнес!
Для того, щоб уникнути поганого менеджменту необхідно:
- контролювати роботу менеджерів;
- встановити систему заохочень тих менеджерів, які роблять більше продажів;
- проводити навчальні семінари та тренінги для підвищення кваліфікації продавців;
- замовити аудит служби продажу для отримання незалежної оцінки;
- регулярно проводити огляд конкурентів над ринком, аналізувати їх переваги, коригувати свою стратегію.
У нашій компанії є кілька правил для менеджерів:
- Завжди бути привітним та доброзичливим до клієнта.
- Завжди добре виглядати.
- Бути технічно грамотним у сфері створення сайтів.
- Вміти слухати та чути клієнта. Чи не перебивати його.
- Не давати обіцянок, якщо не впевнений у їхньому виконанні.
- Відповідати на всі телефонні дзвінки та email запити.
- Зв'язуватися з клієнтом на протязі 24 годин після email запиту або заявки на розробку сайту.
- Докладати всіх зусиль для того, щоб проект був виконаний якісно та вчасно.
- Знати у будь-який час на якій стадії перебуває проект і що саме робиться кожним учасником проекту в даний момент часу.
- Планувати проекти, перетинаючи сітку очікувань замовників (наприклад, сайт має бути готовий до такого числа) з сіткою можливостей учасників проекту (наприклад, такого числа відсутній програміст, такого-то дизайнер йде у відпустку тощо).
- Підписувати макет дизайну у замовників.
- Отримувати письмові підтвердження затвердження макетів дизайну.
- Постійно контролюватиме виконання проектів.
- Вміти оцінювати ризики, опрацьовувати різні варіанти закінчення справ, продумавши заздалегідь можливі рішення.
- Вміти приймати рішення, пам'ятаючи, що найкращі рішення – прості рішення.
- Завжди пам'ятати, що менеджер – це обличчя компанії!
ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ НОВИН
Останнє в нашому блозі
Інтернет маркетинг
04.11.2019
Інтернет маркетинг
03.10.2019