Менеджмент може занапастити ваш бізнес!

30.01.2011

Думка написати про це прийшла після відвідин однієї ексклюзивної крамнички канцтоварів, що знаходиться в тихому центрі міста. Вітрини цього магазину повні рідкісними ручками, візитницями, записниками та іншими видами канцтоварів, а от продавці не привітні, зайняті своїми справами, і до покупців, що цікавляться, їм зовсім немає справи. Хоча, здавалося б, що може бути важливішим, ніж продати товар?

Наслідком цього є незадоволені клієнти, а отже репутація магазинчика вже підмочена.

Бійтеся цього! Огидний менеджмент губить ваш бізнес!

Для того, щоб уникнути поганого менеджменту необхідно:

  • контролювати роботу менеджерів;
  • встановити систему заохочень тих менеджерів, які роблять більше продажів;
  • проводити навчальні семінари та тренінги для підвищення кваліфікації продавців;
  • замовити аудит служби продажу для отримання незалежної оцінки;
  • регулярно проводити огляд конкурентів над ринком, аналізувати їх переваги, коригувати свою стратегію.

У нашій компанії є кілька правил для менеджерів:

  • Завжди бути привітним та доброзичливим до клієнта.
  • Завжди добре виглядати.
  • Бути технічно грамотним у сфері створення сайтів.
  • Вміти слухати та чути клієнта. Чи не перебивати його.
  • Не давати обіцянок, якщо не впевнений у їхньому виконанні.
  • Відповідати на всі телефонні дзвінки та email запити.
  • Зв'язуватися з клієнтом на протязі 24 годин після email запиту або заявки на розробку сайту.
  • Докладати всіх зусиль для того, щоб проект був виконаний якісно та вчасно.
  • Знати у будь-який час на якій стадії перебуває проект і що саме робиться кожним учасником проекту в даний момент часу.
  • Планувати проекти, перетинаючи сітку очікувань замовників (наприклад, сайт має бути готовий до такого числа) з сіткою можливостей учасників проекту (наприклад, такого числа відсутній програміст, такого-то дизайнер йде у відпустку тощо).
  • Підписувати макет дизайну у замовників.
  • Отримувати письмові підтвердження затвердження макетів дизайну.
  • Постійно контролюватиме виконання проектів.
  • Вміти оцінювати ризики, опрацьовувати різні варіанти закінчення справ, продумавши заздалегідь можливі рішення.
  • Вміти приймати рішення, пам'ятаючи, що найкращі рішення – прості рішення.
  • Завжди пам'ятати, що менеджер – це обличчя компанії!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019