Методи просування інтернет-магазину

10.07.2011

Будь-який інтернет-магазин має дві найголовніші переваги: для торгівлі не потрібні площі для розміщення вітрин і численний штат співробітників і друге - сайт не прив'язаний до певного району, місту і навіть країні, тобто. цільова аудиторія, за умови організації доставки, може бути міжнародною.

Просування інтернет-магазину , як і будь-якого бізнесу, може включати масу всіляких способів. Постараємося розглянути способи розкручування, які доступні не тільки онлайн, але і в реальному житті. Не дивлячись на різноманітність методів просування інтернет-магазину, максимальний ефект можна отримати лише від їхнього комбінування та постійного використання.

Отже, перерахуємо методи просування інтернет-магазину :

  • На першому місці, звичайно, стоїть пошукове просування . Правильно оптимізований та розкручений інтернет-магазин може збирати дуже багато пошукового трафіку, який обов'язково конвертуватиметься у продажу. Слід зазначити, що з кожної групи товарів та послуг властива своя конверсія, тобто. не можна заздалегідь сказати, що із 100 відвідувачів сайту 5 обов'язково стануть клієнтами.
  • Одним із найефективніших методів отримання клієнтів для інтернет-магазину можна назвати застосування контекстної реклами . Як правило, цей метод використовують до того, як виконані цілі пошукового просування.
  • Альтернативою контекстної реклами може бути банерна реклама . В Інтернеті є досить багато банерних мереж, які розміщують рекламу на безлічі ресурсів, що входять до їхнього складу.
  • Цікавим методом розкручування інтернет-магазину може стати привернення уваги користувачів соціальних мереж. Досить часто тут спрацьовує так звана вірусна реклама .
  • Не можна не згадати про можливість додавання прайсів і каталогів інтернет-магазину в різні сервіси порівняння цін . Відвідувачі таких ресурсів – найреальніші клієнти, які шукають найкращу ціну на конкретний товар. Звичайно, має сенс постійно проводити моніторинг конкурентів та вчасно реагувати на зміни цінників.
  • Якщо інтернет-магазин має яскраво виражений регіональний характер і прив'язаний до одного міста, можна розглянути можливість застосування зовнішньої реклами , листівок, роликів на місцевих телеканалах та радіостанціях. Традиційні методи реклами ще ніхто не скасовував і часто вони дають відмінні результати.

Разом : відкриваєте інтернет-магазин - будьте готові до застосування найрізноманітніших методів просування!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019