Навіщо потрібний сайт

22.03.2009

В даний час, коли Інтернет набув широкого поширення і нові сайти створюються кожну секунду, існує багато помилок і неправильних уявлень про створення сайту .

Дедалі більше людей запитують: навіщо потрібен сайт? чи потрібен сайт? що потрібне для створення сайту?

1: Кожній фірмі потрібний сайт

Важливо зрозуміти, що власний сайт – це форма маркетингу, необхідна далеко не кожній компанії. Вашій фірмі потрібен сайт якщо :

  • Ваші клієнти шукають пропоновані Вами послуги в Інтернет
  • Ваші конкуренти мають власні сайти і справи у них йдуть краще за Ваших
  • Якщо Ваші постійні клієнти отримують більшість інформації про Ваші товари та послуги з інших джерел (газети та журнали, виставки-продажі або інші засоби маркетингу), то Вам слід концентрувати Ваші зусилля у цих галузях.
  • Вам потрібен сайт терміново якщо Ваші товари/послуги можна продавати без прив'язки до Вашого місця розташування - наприклад, якщо ви маєте книгарню та зможете організувати доставку книг по всій країні, то Вам необхідно задуматися про створення сайту • Веб-сайт допомагає здійснювати ваші маркетингові цілі та бюджетВаш сайт повинен бути невід'ємною частиною планування маркетингу та бюджету. Важливо мати постійну інформацію про всі засоби, які ви використовуєте.
  • Інтернет може бути ефективніше, ніж інші варіанти маркетингу. Інтернет може дати Вашим клієнтам безпосередній доступ до інформації, на отримання якої в інший спосіб могли б знадобитися дні чи тижні. Наприклад, фотограф, який розміщує своє портфоліо на власному сайті в Інтернеті , може направити потенційних клієнтів на свій сайт замість того, щоб нести витрати на пересилання портфоліо кожному клієнту. Вам потрібно зробити сайт, якщо ставки на інформацію високі: Ваша фірма має громіздкий каталог продукції, який не просто доставити кожному клієнту, а без перегляду каталогу клієнт просто не замовить товар.
  • Ви приділяєте постійну увагу сайту Сайту потрібна постійна увага . Ви хочете, щоб він містив нові дані? Ви можете оновлювати зміст кожного місяця? У вас є час та засоби, щоб підтримувати його належним чином? Якщо ви не бажаєте робити це особисто, ви повинні найняти когось, хто б це робив для вас. Інакше ваші зусилля на створення сайту будуть витрачені даремно.

2: Сайт автоматично вирівнює шанси між малим бізнесом та найбільшими конкурентами

Так, сайт, що професійно виглядає, може змусити малий бізнес виглядати більш значущим, ніж він є насправді. Але без ефективного проектування та професійного виготовлення сайт може фактично змусити вас виглядати менш компетентно, ніж ви є, та створити проблеми із конкурентоспроможністю.

Потрібно створити сайт , щоб заявити про свій досвід. Ділячись знаннями, ви можете заявити про себе як про експерта, залучити клієнтів та зацікавити їх вашими виробами чи послугами. Пам'ятайте також, що Вашому сайту потрібен простий домен , що запам'ятовується.

Інша пастка, якої слід побоюватися - використання технології заради технології. Використання новітніх технологій тільки тому, що вони здаються "крутими", може насправді працювати проти вас. Ось приклад: домашня сторінка консалтингової фірми показує популярний лічильник, який повідомляє вам скільки відвідувачів побувало на сторінку. На жаль, він повідомляє і про низьку відвідуваність сайту, і тому змушує вас задуматися, чи точна інформація, яку ви отримуєте, чи підтасована. Без лічильника, ви, можливо, читали б зміст, не зважаючи на це.

3:Потрібно зробити сайт, і люди будуть стікатися у вашу компанію

Не чекайте, що люди знайдуть ваш сайт самостійно. Вам потрібне просування сайту .

Потрібно зареєструвати сайт у пошукових системах Google, Yandex, Yahoo. Обмінюйтесь інформацією та взаємною рекламою з підприємствами, які не становлять загрози конкуренції, які мають послуги або продукцію, що доповнюють ваші. Надішліть електронну пошту веб-майстру сайту, з яким ви хочете зв'язатися, і запропонуйте встановити взаємний зв'язок. Переконайтеся, що у вашому зверненні перерахували взаємні вигоди створення цього зв'язку. Послуги типу Link Exchange дозволяють вам обмінюватися інформацією з іншими суб'єктами комерційної діяльності, надаючи можливість рекламувати себе прямо пропорційно до кількості чужої реклами, яку ви розміщуєте у себе на сайті.

Потрібно приділити увагу згадці про Інтернет-адресу Вашого сайту у всій офісній документації. Помістіть адресу Вашого сайту у всі оголошення, рекламні брошури, на ваших візитних картках та фірмовому бланку. Увімкніть його у файл підпису ваших електронних повідомлень, тому клієнти можуть автоматично перейти від вашого повідомлення до вашого веб-сайту.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019