Не варто використовувати кнопку "Надіслати"
12.01.2011
При натисканні кнопки "Надіслати" відбувається відправлення інформації в систему. Це очевидно. Усі часто стикаються з такими кнопками під час заповнення різних форм та полів реєстрації. І проблема саме в тому, що поля різні, а кнопки однакові для всіх.
Назва "Надіслати" описує роботу системи, але не користувача. Кнопка повинна підтверджувати конкретне завдання, яким користувач зараз зайнятий (введенням імені, створенням облікового запису, видаленням листа тощо) Кнопка, яка описує завдання, повідомляє користувачам, що форма сфокусована на конкретну мету.
Чим зрозуміліша форма, тим більша ймовірність, що її заповнять.

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ НОВИН
Останнє в нашому блозі
Інтернет маркетинг
04.11.2019
Інтернет маркетинг
03.10.2019