Оцінка конкурентів у ТОП-10

09.04.2011

ocenka-konkurentov-top-10 Щоб правильно оцінити свої сили при просуванні сайту або просто зрозуміти, скільки коштуватиме просування, необхідно ретельно вивчити ТОП-10 за вибраним ключовим запитом. Цей процес можна розбити на два етапи, які схожі, але в той же час мають різний підтекст для аналізу.

Насамперед, ми повинні звернути увагу на показники сайтів-конкурентів , кількість вхідних посилань, вік доменів тощо. Однак наявність розкручених ресурсів з високими показниками ще не вирок і, можливо, не доведеться витрачати астрономічні бюджети.

Саме другий крок аналізу розставить всі крапки над «і», дозволяючи зробити висновки про складність, термін та бюджет для просування сайту . Основою для таких висновків є оцінка безпосередньо сторінок сайтів-конкурентів, які пропонуються у видачі пошукових систем. Часто можна побачити посилання на архіви записів, сторінки тегів, сторінки третього, четвертого і навіть п'ятого рівня вкладеності. Якщо в ТОПі є хоча б пара-трійка таких урлів - є всі шанси їх звідти потіснити.

Ось ще пара факторів, які обов'язково слід враховувати під час аналізу ТОП-10 та своїх конкурентів:

  • Обернена ситуація. Якщо в СЕРП тільки головні сторінки - конкуренція дуже висока.
  • Зверніть увагу на входження ключового слова у назву сторінок сайтів-конкурентів. Якщо воно розбавлене, стоїть не на першому місці, слова рознесені – сторінка не оптимізувалась під ключовий запит. Отже – можна зайняти її місце.

Чим ретельніший аналіз ви зробите, тим точніше буде прогноз і бюджет на просування. Іноді аналіз конкурентів безпосередньо дає підказки про те, що і як треба робити з власним сайтом, щоб він потрапив у ТОП-10 .

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019