Ожеледиця + SEO = в 10 разів більше продажів

17.01.2014
Гололед + SEO = в 10 раз больше продаж

Дільна народна рада «готувати сани влітку» діє і в інтернет-маркетингу. На цей раз у рубриці «Розбір запливів» ми розповімо про просування та стрімке збільшення відвідуваності недорогого сайту, що спеціалізується на продажу льодоходів.

Сайт http://ledohody.com.ua/ цікавий із кількох причин.

1. Недорогий сайт.

Ресурс було створено у рамках нашого продукту «Просте рішення» (пропозиція «Сайт за 3000 гривень»). Ми завжди знали, що «просто» ≠ «погано», а тепер ще можемо довести цю теорему на конкретному прикладі. Вибір формату сайт-візитка виправданий та логічний, він обумовлений особливостями бізнесу нашого клієнта.

2. Один продукт на продаж.

Сайт зроблений для конкретного продукту – пристрої проти ковзання на льоду. У випадку, коли товар всього один і ділиться лише на два підвиди, простий сайт може працювати в рази ефективніше за повноцінний інтернет-магазин.

3. Негайна оптимізація та просування сайту.

Ми не втомлюємося популяризувати ідею підготовки сайту до застосування SEO інструментів ще на етапі розробки, потім має бути комплексна кампанія з просування ресурсу. З сайтом льодоходів ми зробили все, як годиться: вдалися до SEO одразу після створення ресурсу.

Одразу після розробки (жовтень 2012 року), було проведено комплексну внутрішню оптимізацію сайту, як результат, взимку 2012-2013 відвідуваність ресурсу – максимум 153 чол/день із пошукових систем.

График посещаемости после проведения комплексной внутренней оптимизация сайта

Графік відвідуваності після проведення комплексної внутрішньої оптимізації сайту.

Підготовка до сезону ожеледиці зими 2013-2014 року розпочалася повноцінним просуванням сайту задовго (за 5 місяців) до початку сезонного попиту на товар. У липні ми вже були в низькому старті, щоб узимку пожинати плоди просування – 570 осіб/день із пошукових систем.

График посещаемости после проведения кампании по продвижению сайта

Графік відвідуваності після проведення кампанії з просування сайту.

4. Позиції у ТОП-10 за короткий період.

Пошуковики оцінили сайт наших клієнтів і присвоїли йому високі позиції у видачі невипадково, це було зумовлено завчасною підготовкою до конкурентної боротьби за місце в ТОП-10 за запитами, що просуваються.

На даний момент ресурс знаходиться в топі за ≈ 100 високочастотних та низькочастотних запитів.

Іншими видами реклами сайт не просувався – лише SEO, лише хардкор. Як завжди все найцікавіше ми покажемо у графіках та картинках.

Дневник погоды за декабрь от Gismeteo

Щоденник погоди за грудень від Gismeteo.

Тепер найцікавіше – відвідуваність сайту у цей період.

Цілком передбачувано, що період грудневих морозів позитивно впливав на показники відвідуваності сайту – за діаграмою можна простежити збільшення до 710 осіб/день (за загальним трафіку).

5. Розвиток ресурсу.

Просування сайту принесло його власнику, як нових відвідувачів, так і додатковий клопіт. Менеджери сайту не справлялися з обробкою дзвінків, була потрібна додаткова розробка форми онлайн замовлення.

Форма онлайн заказа

6. Сайт готовий до великої відвідуваності.

Поки Україна тільки чекає на хрещенські морози, сніги, відлиги та ожеледицю, сайт льодоходів – завжди готовий до продажу та великих навантажень під час підвищення попиту на товар.

7. Сайт із максимальною конверсією.

Зрозуміло, просування перестав бути єдиним способом збільшення продажів. Навіть простий і лаконічний сайт може бути ефективнішим за наворочений, але непродуманий інтернет-магазин. По головній сторінці можна судити і про ресурс загалом. Ми втиснули педаль газу в підлогу і розігнали юзабіліті сайту-візитки до максимальної «швидкості».

Сайт с максимальной конверсией

Коментар клієнта: «Якщо минулої зими, холодними днями, продажів було 2-3, то цього року – 25-30».

Цей кейс ще раз підтверджує, що думати про успіх власного бізнесу необхідно заздалегідь, особливо якщо товар чи послуга – сезонне явище. Як то кажуть: «курчат по осені вважають».

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019