Ожеледиця + SEO = в 10 разів більше продажів

Дільна народна рада «готувати сани влітку» діє і в інтернет-маркетингу. На цей раз у рубриці «Розбір запливів» ми розповімо про просування та стрімке збільшення відвідуваності недорогого сайту, що спеціалізується на продажу льодоходів.
Сайт http://ledohody.com.ua/ цікавий із кількох причин.
1. Недорогий сайт.
Ресурс було створено у рамках нашого продукту «Просте рішення» (пропозиція «Сайт за 3000 гривень»). Ми завжди знали, що «просто» ≠ «погано», а тепер ще можемо довести цю теорему на конкретному прикладі. Вибір формату сайт-візитка виправданий та логічний, він обумовлений особливостями бізнесу нашого клієнта.
2. Один продукт на продаж.
Сайт зроблений для конкретного продукту – пристрої проти ковзання на льоду. У випадку, коли товар всього один і ділиться лише на два підвиди, простий сайт може працювати в рази ефективніше за повноцінний інтернет-магазин.
3. Негайна оптимізація та просування сайту.
Ми не втомлюємося популяризувати ідею підготовки сайту до застосування SEO інструментів ще на етапі розробки, потім має бути комплексна кампанія з просування ресурсу. З сайтом льодоходів ми зробили все, як годиться: вдалися до SEO одразу після створення ресурсу.
Одразу після розробки (жовтень 2012 року), було проведено комплексну внутрішню оптимізацію сайту, як результат, взимку 2012-2013 відвідуваність ресурсу – максимум 153 чол/день із пошукових систем.

Графік відвідуваності після проведення комплексної внутрішньої оптимізації сайту.
Підготовка до сезону ожеледиці зими 2013-2014 року розпочалася повноцінним просуванням сайту задовго (за 5 місяців) до початку сезонного попиту на товар. У липні ми вже були в низькому старті, щоб узимку пожинати плоди просування – 570 осіб/день із пошукових систем.

Графік відвідуваності після проведення кампанії з просування сайту.
4. Позиції у ТОП-10 за короткий період.
Пошуковики оцінили сайт наших клієнтів і присвоїли йому високі позиції у видачі невипадково, це було зумовлено завчасною підготовкою до конкурентної боротьби за місце в ТОП-10 за запитами, що просуваються.
На даний момент ресурс знаходиться в топі за ≈ 100 високочастотних та низькочастотних запитів.
Іншими видами реклами сайт не просувався – лише SEO, лише хардкор. Як завжди все найцікавіше ми покажемо у графіках та картинках.

Щоденник погоди за грудень від Gismeteo.
Тепер найцікавіше – відвідуваність сайту у цей період.
Цілком передбачувано, що період грудневих морозів позитивно впливав на показники відвідуваності сайту – за діаграмою можна простежити збільшення до 710 осіб/день (за загальним трафіку).
5. Розвиток ресурсу.
Просування сайту принесло його власнику, як нових відвідувачів, так і додатковий клопіт. Менеджери сайту не справлялися з обробкою дзвінків, була потрібна додаткова розробка форми онлайн замовлення.

6. Сайт готовий до великої відвідуваності.
Поки Україна тільки чекає на хрещенські морози, сніги, відлиги та ожеледицю, сайт льодоходів – завжди готовий до продажу та великих навантажень під час підвищення попиту на товар.
7. Сайт із максимальною конверсією.
Зрозуміло, просування перестав бути єдиним способом збільшення продажів. Навіть простий і лаконічний сайт може бути ефективнішим за наворочений, але непродуманий інтернет-магазин. По головній сторінці можна судити і про ресурс загалом. Ми втиснули педаль газу в підлогу і розігнали юзабіліті сайту-візитки до максимальної «швидкості».

Коментар клієнта: «Якщо минулої зими, холодними днями, продажів було 2-3, то цього року – 25-30».
Цей кейс ще раз підтверджує, що думати про успіх власного бізнесу необхідно заздалегідь, особливо якщо товар чи послуга – сезонне явище. Як то кажуть: «курчат по осені вважають».