Peunguin робить Seo розумнішим

29.11.2012
Peunguin делает Seo умнее

Головне завдання пошукових систем полягає в тому, щоб показати у видачі якнайбільше релевантного та унікального контенту, для чого використовуються пошукові алгоритми.

У боротьбі за чисту видачу пошуковий гігант Google залучив для захисту два «звірі алгоритму» – Panda і Penguin , які повинні захищати топ від незаконних маніпуляцій чорних оптимізаторів.

Попередні оновлення пошукового алгоритму Google стосувалися одного або кількох факторів і були поступовими. Але серйозні проблеми з релевантністю пошукової видачі змусили вдатися до великих змін. Перша зміна носить ім'я Panda , наступний звір, Penguin , істотно змінив пошуковий алгоритм і став серйозною причиною хвилювань у SEO спільноті.

Google Penguin – черговий алгоритм Google, який був випущений для того, щоб покращити видачу пошуку, покарати чорних оптимізаторів та допомогти білим. Однак Penguin не залишив осторонь і тих, хто використовує тільки білі методи оптимізації. Сео-фахівці втратили контроль над тим, що відбувається, а їх авторитетні сайти, які міцно займали топ-5, раптом зникли з видачі. Вперше ім'я Penguin пролунало наприкінці квітня, а вже 3 травня відбулося перше оновлення, після якого позиції більшості сайтів впали.

Новий «вихованець» Google, як запевняє компанія, повинен був торкнутися лише 3% сайтів, але він розбурхав усіх веб-майстрів і сео-фахівців. Причому постраждали від дії Пінгвіна і російські та закордонні оптимізатори. Підбивши підсумки, можна сказати, що Penguin значно змінив правила гри.

Виділимо кілька основних вимог, що висуваються Google до сайтів та блогів:

  • не слід зловживати ключовими словами;
  • зросла необхідність вкладення інвестицій у контент - інформація на сайті має бути унікальною та нести корисну інформацію для користувача;
  • необхідно видалити дублювання сторінок, і навіть часткові копії тексту на сайті, т.к. Гугл став серйозніше карати за це;
  • Особливу цінність представляють посилання з якісних тематичних статей. Важливо розташовувати ключові слова неподалік посилання, а текст анкорів має бути досить різноманітним, включаючи такі слова як «тут», «на сайті» і url-анкоры;
  • структура внутрішньої перелінковки повинна бути простою та зрозумілою для відвідувача сайту та пошукової системи. Не створюйте схеми посилань усередині сайту, які потрібні лише для підвищення рейтингу сайту;
  • особливу увагу необхідно звернути на зовнішні посилання, які мають проставлятися лише на майданчиках зі схожою тематикою;
  • важливо, щоб сайт залишав слід у соціальних мережах. Готуйте сайти до соціалізації, забезпечте можливість "плюсувати" сторінку в Google.

Дотримуючись рекомендацій, ви можете успішно просунути сайт під пінгвіном та уникнути санкцій пошукових систем. З усього сказаного вище слід зробити висновок: робіть сайти для людей і Google це обов'язково оцінить.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019