Підготовка сайту до розкручування на етапі розробки

08.08.2014

Подготовка сайта к раскрутке на этапе разработки

Чи знаєте ви, що у 75% випадків користувачі не переходять на другу сторінку пошукової видачі? При цьому щосекунди у світі створюється 570 сайтів. У жорсткому конкурентному протистоянні перемагають краще за інші «озброєні» ресурси. Для виходу в топ – усі засоби хороші. Тим не менш, одним із найпростіших, основних способів часто нехтують. Ми натякаємо на початкову розробку ресурсу під потреби SEO .

Тактика захоплення прихильності пошукових систем до створення сайту

  • Підібрати семантичне ядро, щоб продумати структуру ресурсу.
  • Включити в назву домену, що реєструється, важливе тематичне слово з підібраного ядра і визначити тип адреси: з www або без.
  • Вибрати редирект розширень для головної сторінки: index.html, index.php і т.д.
  • Подбати про надійний регіональний хостинг.

Виконання статуту SEO під час розробки сайту

Безпосередньо на етапі виготовлення дизайну та функціоналу майданчика, необхідно безперечно слідувати нескладному зведенню правил.

  1. Структура ресурсу . Боти сканують ієрархію файлів, сайтмап та складові сторінок, визначаючи якість роботи та логіку взаємодії посилань. Зручно роботам – зручно та простому люду. Карта сайту, що автоматично оновлюється, у форматі xml точно допоможе їм догодити. Пошуковики охоче пропускають у топ ресурси без ізольованих сторінок. Їхня забаганка цілком виправдана. На будь-якій сторінці повинні бути «шляхи відступу» до інших розділів майданчика, але в той же час необхідно дотримуватись правил – не більше 100 внутрішніх посилань на кожній з них. Структура сайта
  2. Навігація . Для SEO важливими є поведінкові чинники, а для ефективного сайту – відповідність основ юзабіліті. Зрозуміла, швидка та зручна навігація, досягнення мети пошуку мінімум кліків – забезпечать ресурс задоволеними користувачами. Пошуковиків і користувачів безперечно підкорить:
    • грамотно реалізована топологія сайту: будь-яка сторінка доступна в два кліки, а важливі посадкові знаходяться в одному кліку від головної;
    • інтеграція технології «хлібні крихти» у всіх розділах;
    • ефективна 404 сторінка або альтернативний, менш прийнятний варіант - редирект на головну.

    Навигация по сайту

  3. Метатеги. В адмінці сайту обов'язково мають бути передбачені поля для заповнення title, keywords та description. Для інтернет-магазинів з великим асортиментом товарів не зайвим буде передбачити автоматичну генерацію метаданих.
  4. Інформаційний контент Новини, статті, корисна інформація, питання-відповідь – не все з цього має бути на сайті, але хоча б одна подібна рубрика є обов'язковою. Контент-маркетинг грає найважливішу роль подальшому просуванні ресурсу, тому розділ необхідно регулярно поповнювати актуальною, цікавою інформацією. Не можна ігнорувати і обов'язкове правило для будь-якого сайту, який мріє стати генералом: можливість додавання тексту обсягом мінімум 2000 символів на головну сторінку. Разделы сайта с информационным контентом
  5. Швидкість. Шикарний сучасний дизайн – це добре, але замість переваги він може обернутися на недолік. 40% користувачів вважають за краще не чекати більше 3 секунд завантаження ресурсу. Чи потрібний у такому випадку накручений дизайн, якщо його ніхто не побачить?

    Дотримуйтесь балансу між візуальною та технічною складовою. Збільшити швидкість завантаження сайту допомагає кешування, ущільнення JavaScript коду та оптимізація зображень. Перевірити швидкодію ресурсу можна за допомогою зручного сервісу Google PageSpeed Insights, який визначає швидкість завантаження майданчика, його проблеми та зручність використання на мобільних пристроях.

    Оптимізувати роботу сайту, а також завоювати довіру пошукових систем допоможуть і інші технічні моменти:

    • розмір html-коду кожної сторінки не більше 100-200 кілобайт (без зображень);
    • html-код без сміття, максимально поміщений в каскадні стилі, з прописаним кодуванням, що використовується, і rel=canonical;
    • відсутність фреймів та важливого контенту на флеші;
    • максимальна валідація коду відповідно до стандартів.

    Скорость загрузки сайта

  6. Зображення. Тут все просто: мінімальна вага, можливість прописувати alt та title, назва файлів – на трансліті. Багато картинок – низька швидкість завантаження сайту, тому найкраща посторінкова навігація для каталогів із зображеннями.
  7. Чисто сіошні штучки. У пошуковиків є свої чудасії, яким просто потрібно догоджати. Наприклад, ЧПУ всіх сторінок ресурсу, а також використання

    -

    тільки для тексту, а не для логотипу чи меню.

«Бойове хрещення» свіжого ресурсу

Після виконання всіх вище викладених розпоряджень, озброєння модним дизайном та сучасним швидкодіючим функціоналом масового ураження сайт-салага готовий до поєдинку з конкурентами. Однак для більшої впевненості та захисту тилів необхідно дотримуватися деяких запобіжних заходів:

  • закрити від індексації чи взагалі не реалізувати дублів меню сайту;
  • підготувати ресурс під соціалізацію з Facebook, В контакті, Twitter, додати можливість "плюсувати" сторінку в Google+;
  • ні в якому разі НЕ МОЖНА додавати для індексації в пошукові системи та дозволяти доступ роботам до незавершеного та непідготовленого сайту;
  • закрити від індексації серверні логи, адмінку, дублі, сторінки, що динамічно створюються, з пошуком і т.п.

Попередня підготовка значно спростить оптимізацію та просування ресурсу, а також відчутно скоротить витрати на розкручування у майбутньому. Подбайте про просування ще на етапі складання ТЗ сайту, пам'ятайте про SEO на всіх стадіях створення майданчика і тоді новачок у строю конкурентів зможе виграти не лише битву, а й війну за місце у топі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019