Пінгвін на варті або новий пошуковий алгоритм від Google

08.05.2012

Google Penguin - новый поисковый алгоритм Варто було тільки компанії Google запровадити новий пошуковий алгоритм, як безліч сайтів посипалися з перших сторінок видачі, як сухе листя у жовтні. Що ж сталося і чому все вкладене в пошукове просування сайту зникло, як його не було?

Вирішальну роль відіграла якість контенту та кількість куплених посилань. Google Penguin (Пінгвін), новий введений алгоритм, не прийняв «надто» оптимізовані тексти, напхані посиланнями та ключами. Тексти, призначені для машин, йому також не сподобалися. А подивившись на роботу свого алгоритму, розробники пообіцяли суворо карати недобропорядних оптимізаторів. Вони зазначили, що прагнуть не просто прибрати сторінки, завалені спамом, з видачі, а й домогтися повної їхньої відсутності, замінивши їх сайтами «для людей». Та й SEO-оптимізаторів давно настав час поставити на місце з їх нечесними методами просування. Окрім цього, значній втраті позицій привели нетематичні посилання – лише кілька таких посилань, і весь сайт може бути заблокований як спам.

Як же потрібно просувати сайти, щоб вони утримували свої позиції у видачі за будь-якої підступності алгоритму?

  1. Не рекомендується використовувати прихований текст, посилання та переадресацію. І взагалі все приховане це погано, і все одно стає явним. Ось і Пінгвіну не сподобалося.
  2. Статті, огляди та просто тексти на сайті мають писатися для людей. Набір ключових слів Пінгвін подобається менше, ніж приємний для прочитання текст. А судячи з того, що тепер відбувається у пошуковій видачі, його думку треба враховувати.
  3. Також не рекомендується створювати клони різних сайтів. Тепер повторювані сторінки не тільки не допоможуть, але й зашкодять, тому будьте пильні.
  4. Сторінки, створені для пошукових систем, Пінгвіну дуже не сподобалися. Створюючи сторінки для людей з необхідними для пошукових систем елементами, можна привернути увагу не лише пошуковика, а й людей. Зручно, правда?
  5. Не бажано брати участь у схемах побудови посилань для підвищення рейтингу свого сайту.

google - новый поисковый алгоритм Що ж, ці правила досить прості та здійсненні. Але це ще не все. В оптимізованих статтях і текстах тепер навіть повне входження ключів не підвищить PR, а може взагалі знизити. Але переоптимізований контент не так знижує позиції у видачі, як купівля багатьох посилань, особливо тимчасових.

Підсумовуючи, можна сказати: Пінгвінчик непогано повеселився, скочуючи вниз по видачі, як по крижині, і тягнучи за собою невдало просунуті сайти. Але не все втрачено (крім грошей, витрачених на оптимізацію), адже просунути сайт повторно, але цього разу правильно ніхто не забороняє. Головне бажання, а решта додасться!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019