Пошукова оптимізація чи контекстна реклама?

05.11.2010
Що ефективніше, пошукова оптимізація чи контекстна реклама?
Точно відповісти на це питання можна лише після ретельного аналізу вашого сайту та розуміння актуальних на даний момент цілей просування. Однак, ми можемо дати кілька загальних рекомендацій.
Пошукова оптимізація сайтів (просування сайтів, розкрутка сайтів) – низка дій, спрямованих на підвищення популярності сайту в пошукових системах за різноманітними запитами. Це ефективний вид реклами в Інтернеті для вашого бізнесу.

Контекстна реклама - реклама, що публікується у результатах пошуку, і ці результати обов'язково відповідають тематиці запиту. Контекстну рекламу бачать лише ті користувачі, які цілеспрямовано шукають певну інформацію і відповідно готові до купівлі товару чи послуги і, можливо, саме у вас. Тому рентабельність такої реклами набагато вища за звичайну.

Зверніть увагу на контекстну рекламу, якщо:
- ви націлені терміновий результат, тобто. різке збільшення нових цільових відвідувачів;
- Ви не маєте можливості проводити разові великі витрати на рекламу, але покупці потрібні вже зараз;
- необхідне гарантоване влучення за вибраним ключовим словом на першу сторінку видачі пошукових систем.

Скористайтеся пошуковою оптимізацією, якщо:
- пріоритетним для вас є тривале, поступове, а головне – якісне збільшення цільової аудиторії;
- очікується значна відвідуваність сайту з пошукових систем;
- не дуже велика конкуренція за пошуковими запитами, що відображають напрямок вашого бізнесу.

Комбінований метод
Пошукова оптимізація сайту часто супроводжується контекстною рекламою. Грамотна оптимізація сайту в комплексі з контекстною рекламою забезпечить значне збільшення цільових відвідувачів, зацікавлених у товарах (послугах) саме вашої компанії. Пошукова оптимізація спрямована на тривале збільшення цільового трафіку на сайт, контекстна реклама успішно вирішує такі термінові та швидкі завдання, як, наприклад, проведення акцій.

Як наслідок, оптимізація сайту поруч із контекстною рекламою дає відчутну віддачу за професійного підходу, адже ефективна реклама в інтернеті веде до значного збільшення прибутку. А це дозволить вам досить швидко окупити всі кошти, які ви інвестували в оптимізацію сайту, підкріплену контекстною рекламою.

Але, слід пам'ятати, що який би спосіб просування сайту ви не вибрали, потрібно, щоб сам сайт був зручний у використанні, і на ньому була потрібна інформація, щоб потенційний клієнт став вашим реальним клієнтом. Якщо сайт професійний, послуги конкурентоспроможні, розкрутка реалізована якісно, тільки в цьому випадку сайт виконуватиме всі поставлені завдання з розвитку бізнесу!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019