Послуги веб-студій: казки та реальність

19.09.2013
Услуги веб-студий: сказки и реальность

Приємно усвідомлювати, що до 2013 року інтернет-компетентність користувачів зросла вдесятеро. Багато клієнтів приходять до нас добре підготовленими, з чіткою метою, планом дій або хоча б набором побажань. Однак для когось інтернет-маркетинг все ще залишається невідомим звірятком, а веб-студія – своєрідним ковзанком-горбунком, який виконує одне бажання за іншим, терпляче повчає клієнта і наказує на істинний шлях. Чи так це? Давайте розберемося.

Казки

Часто веб-студії обіцяють підвищити ваші продажі. Насправді це більшою мірою приваблює рекламний хід, ніж 100% гарантія зростання ваших доходів в онлайн-торгівлі. Послуги веб-студії, починаючи від створення, аудиту та оптимізації сайту, закінчуючи контекстною рекламою та розкруткою в соцмережах, спрямовані на збільшення продажів, але гарантувати «золоті гори» жодна агенція не зможе. Чому? Тому що успіх будь-якого бізнесу залежить ще й від інших, не менш важливих факторів:

  • якості товарів та послуг;
  • конкурентоспроможної ціни;
  • стратегії ведення бізнесу;
  • сервісу;
  • організації бізнес-процесів;
  • економічної окупності проекту.

Справжні профі не розповідатимуть вам байок про те, що інтернет – панацея від бід. Сайт не перетвориться на помах чарівної палички на зручний і ефективний інструмент продажу, а онлай-торгівля не приховає вже наявних проблем офлайн-бізнесу. Відмахнутися від невирішених питань не вийде навіть навпаки.

Сайт, як примхлива принцеса, вимагає до себе постійної уваги та додаткових робіт з модернізації, реклами та оптимізації. Іншими словами, крім розширення географії та чисельності аудиторії клієнтів, виходу на нові ринки збуту та додаткового прибутку, ваш ресурс додасть вам клопоту та роботи. По-іншому буває лише у казках ;)

Розвіюємо популярні помилки клієнтів:
  1. Можна створити сайт, один раз замовити просування чи рекламу, а дохід від нього отримувати ще років 10. Так не буває, і не буває давно. Конкуренцію в інтернеті ніхто не скасовував, тому з певною періодичністю необхідно проводити аудит сайту, замовляти його рекламу та оптимізацію, «освіжати» дизайн та стежити за трендами інтернет-бізнесу.
  2. Веб-студія краще знає, в якому напрямі має розвиватись бізнес. Відкриємо страшну таємницю: краще за вас цього ніхто не знає, навіть якщо ваш досвід у торгівлі або наданні послуг скромніший, ніж у веб-фахівців. Ідеальний варіант розвитку подій - позначити конкретні цілі, яких ви хочете досягти за допомогою сайту та втілити їх у життя, заручившись допомогою професіоналів.
  3. Веб-агентство вирішить будь-які проблеми бізнесу. Інтернет-маркетологи можуть вказати на недоліки пов'язані з позиціонуванням товарів чи сервісом, але покращувати їхню якість і формувати ціну – ваше завдання.
  4. Просувати можна будь-який сайт. Ні це не так. Просто повірте нашому досвіду. Якість сайту дуже впливає на просування.
  5. Послуги, що надаються веб-студіями, однакові. Знову – ні. Кожна компанія має різний досвід, підхід, «фішки», якщо хочете. Наприклад, та ж послуга SEO-просування може кардинально відрізнятися у різних компаніях за методом та термінами.

Реальність

Чим тоді займаються численні веб-студії? Інтернет-маркетинг спирається на ті ж принципи, що й класичний маркетинг, орієнтуючись на ціну, товар, місце продажу та просування (рекламу). Саме вирішення завдань за двома останніми пунктами і змушують веб-фахівців напружувати звивини на робочому місці.

Підсумовуючи все вищесказане, ми можемо позначити, яких цілей можна досягти, звернувшись до веб-студії:

  1. Сайт легко знаходять у пошукових системах потенційні клієнти.
  2. Підвищується впізнаваність бренду.
  3. Відвідувачі сайту більш охоче стають його клієнтами.

Здавалося б, три пункти – це не багато, але досягти цих цілей дуже не просто, тут якраз і стане у нагоді весь спектр послуг, що надаються веб-студіями. Інтернет-маркетологи знають, як виглядає зручний, зрозумілий, креативний сайт, яким має бути контент, що потрібно клієнту і на що він звертає увагу в першу чергу. Вони стежать за всіма модними віяннями світу веб і не беруть до уваги технічні новинки. Однак слід пам'ятати про один дуже важливий момент: для побудови успішної стратегії розвитку онлайн-бізнесу обидві сторони (і клієнт, і веб-студія) мають узгоджувати свої дії. Тільки спільна партнерська робота над сайтом та одночасне покращення клієнтом бізнес-процесів та сервісу дадуть стиглі, фінансово відчутні плоди.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019