Продаємо емоційно

02.03.2011
продаємо емоційно

У минулій статті я писала, наскільки важливо знати мову жестів при спілкуванні з клієнтами. Зараз хочу написати у тому, наскільки важливо при ознайомленні клієнта з послугами і продуктами звертати увагу до свої емоції, тобто. робити емоційний продаж.

Необхідно не просто промовляти сухий рекламний текст, а використовувати такий опис, який викликає у людини приємні асоціації, що дозволяє більш детально уявити результат та бажання отримати ваш товар чи послугу.

Професіоналізм менеджера визначається не тільки в тому, що він знає все про свій продукт або послугу, а також може перелічити напам'ять більше тисячі найменувань товарів і пам'ятає їх артикули, інгредієнти та інше. Важливо також вміти спілкуватися з клієнтом зрозумілою йому мовою, використовуючи певні емоції і викликаючи цим зацікавленість клієнта, привертаючи його увагу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019