Редизайн: перетворюємо сайт на ефективний бізнес-інструмент

30.08.2013
Редизайн: превращаем сайт в эффективный бизнес-инструмент

У нашій студії в поняття «редизайн» вкладають сенс ширший за банальну зміну обкладинки сайту, насправді це величезний комплекс заходів щодо покращення його роботи. З латині дослівний переклад designare – відміряти, намітити. Частинку «ре», що перекочувала до нас з тієї ж мови, використовують для позначення повторної або зворотної дії. Що ж потрібно знову намітити та відміряти, щоб отримати ефективний бізнес-інструмент?

Як дізнатися, що година пробила?

Каталізатори запуску процесу редизайну:

  • є сайт, але він не продає;
  • продає, але хотілося б більше;
  • продає сайт конкурентів не дає спати ночами.

Будь-який адекватний підприємець прагне оптимізації процесів та розширення бізнесу. Редизайн сайту будується не лише на доопрацюванні та актуалізації наявного інтерфейсу, його фундамент – інтернет-маркетинг із добре продуманою стратегією.

Етапи редизайну сайту

На шляху до безбідного майбутнього сайту необхідно подолати 6 ступенів:

  1. Ставимо цілі та прагнемо їх досягнення.

    Все починається з чіткого формулювання, але воно не повинно бути схожим на ефемерні мрії типу «хочу більше грошей». Так, сформульовано чітко та категорично, але без конкретики та уточнень цей план буде свідомо провальним. Полюбіть цифри, і вони стануть для вас добрим наставником, на нього і рівняйтеся. Визначте РЕАЛЬНИЙ потенціал вашого бізнесу і спробуйте спрогнозувати термін, наприклад, «збільшити пошуковий трафік сайту на 50% до 1 жовтня» або «отримати +10% конверсій через 2 місяці». Дуже важливо, щоб мета була здійсненною та досяжною в межах точно визначеного терміну. Далі відразу ж переходимо до дії та вдосконалення.

  2. Аналіз сайтів конкурентів та лідерів ринку.

    Над чим потрібно працювати і що саме можна покращити підкажуть конкуренти. Необхідно ознайомитися з сайтами фірм із тієї ж ніші бізнесу, і зрозуміти, чим вони вигідно відрізняються від вашого онлайн-дитя. Важливо переглядати не лише ресурси кампаній з рідного вам регіону, а й рівнятися на найкращих – лідерів продажів у країні та навіть у світі.

  3. Аудит власного сайту

    На інших подивилися, а тепер і у своєму оці колоду доведеться відшукати. Статистика, статистика та ще раз статистика! Вона ніколи не підводить і завжди говорить лише правду, цей священний манускрипт допоможе знайти відповіді на будь-які запитання. Загвоздка лише в тому, що його необхідно правильно трактувати, простіше кажучи: знати, куди дивитися і на що звернути увагу.

  4. Стратегія.

    Ціни знання, отримані шляхом моніторингу свого та «сусідського» бізнесу, допоможуть у складанні точного плану дій із конкретними цілями та термінами. Важливо підкреслити, що у цьому етапі вже складається докладна стратегія з конкретними рішеннями проблем, проблемок, з алгоритмами виправлення помилок і недоліків.

  5. Перетворення.

    Ми впритул підійшли до розгадки сутності редизайну та його основної складової.

    Що зазнає модернізації насамперед?

    • Дизайн
    • Контент
    • SEO-показники
    • Сервіс

    У тисячний раз повторимося і скажемо, що дизайн грає визначальну роль у вимірі показників рентабельності сайту. Так, саме з нього користувач починає знайомство з бізнесом. При розробці нового дизайну слід приділити увагу не тільки колірному рішенню, але й зручному розташуванню елементів, логічній структурі (перекомпонування та перейменування розділів сайту), доступності будь-якої інформації в 3 заповітних кліках, наявності пошуку та підказок, а також можливості адаптивної верстки.

    Контент – «душа» інтернет-ресурсу, то заради чого потенційний клієнт перейшов за посиланням. Оригінальний дизайн не допоможе утримати користувача на сайті, якщо він марно намагається знайти необхідну інформацію. Описи товарів мають бути не просто вичерпними, а й кристально зрозумілими та простими. Пояснення, сторінки з контактами, інформацією про переваги компанії завжди пишуться доступною, легкою, але в жодному разі не сухою мовою та містять заклики до дії.

    Поліпшення позиції сайту у пошукових системах та збільшення трафіку – фінальний етап модернізації сайту. Завдяки SEO про ваш оновлений зручний, креативний і актуальний проект дізнається максимальний відсоток цільової аудиторії.

    Над сайтом, як правило, чаклує команда професіоналів: дизайнери, розробники, оптимізатори, інженери та маркетологи. Завдання власника бізнесу в цей період – удосконалювати сервіс , подбати про зручні форми оплати та доставки, про своєчасне надання інформації та іншу тисячу дрібниць, які впливають на рівень обслуговування та безпосередньо на рішення клієнтів. Навіть максимально наближений до ідеалу сайт, без якісної продукції та доброзичливого ставлення до покупців – гроші, викинуті на вітер.

    Збільшити конверсію і як наслідок прибуток від продажів із сайту може лише комплексний грамотний апгрейд цих тісно пов'язаних між собою основних складових.

  6. Аналізуємо результати виконаної роботи.

    Після закінчення встановленого раніше терміну приступаємо до роботи над помилками, оглядаємося назад на своє нове життя і чесно відповідаємо на запитання: «Чи досягнуто поставленої мети?». Ні? - Коригуємо стратегію. Відповідь позитивна - добре, можна якийсь час продовжувати в тому ж дусі, але все одно не варто розслаблятися.

Рекурсивний процес

Редизайн сайту передбачає не тільки модернізацію дизайну з погляду зовнішньої оболонки, а й комплекс заходів щодо поліпшення десятків показників ресурсу, який згодом увійде до 30% сайтів UA-нету, що продають.

Редизайн сайта

Неможливо досягти розвитку бізнесу без безперервної модернізації та актуалізації процесів. Як правило, повторювати процедуру аналізу ринку збуту та досягнень конкурентів необхідно 4 рази на рік і вже на підставі цих відомостей будувати нові плани та стратегії. Редизайн - явище рекурсивне (повторюване), після певного часу необхідно знову вдатися до його сприятливого впливу і це нормально. Лише приділяючи належну увагу своєму сайту, ви зможете перетворити його на ефективний бізнес-інструмент.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019