Ринок пошукової оптимізації в Україні або SEO підсумки 2010 року

16.01.2011

У 2010 році, багато бізнесменів стали використовувати Інтернет як реальний канал просування звичайних офлайнових бізнесів. Що підтверджує прогнозоване раніше велике зрушення у свідомості українців і є тенденцією.

Ще однією тенденцією 2010 р. стала більш пильна увага до соціальних медіа як до інструменту просування товарів та послуг, проте цей інструмент в Україні ще слабкий і фахівців, які досконало ним володіють, практично немає.

Також слід зазначити зміну умов просування сайтів, усунення гарантій зі звичного досягнення ТОПів на ефективність з погляду кінцевого клієнта – збільшення продажів та дзвінків.

Під кінець року зміна алгоритму Яндекса змусила багатьох оптимізаторів задуматися про альтернативу посилальної складової - внутрішню оптимізацію сайту та унікальний контент. Усе це з продовженням руху пошукових систем у бік обліку соціальних і поведінкових чинників.

Щодо 2011 року, то тут очікується:

  • збільшення ринку SEO на 50%;
  • підвищення бізнес свідомості щодо реклами в Інтернеті;
  • переведення більшої частини SEO кампаній з чорного ринку до рук професійних Інтернет агентств;
  • збільшення SEO бюджетів;
  • зміна умов просування сайтів, поступове відмирання схеми "досягнення ТОПів";
  • розвиток інтернет реклами офлайн бізнесів у соціальних медіа;
  • комплексний підхід до Інтернет-реклами;
  • формування ринку Інтернет-маркетингу.

Фахівці Webakula вже почали працювати за наміченими напрямками.

Статтю написано за матеріалами ain.ua

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019