Ринок пошукової оптимізації в Україні або SEO підсумки 2010 року
У 2010 році, багато бізнесменів стали використовувати Інтернет як реальний канал просування звичайних офлайнових бізнесів. Що підтверджує прогнозоване раніше велике зрушення у свідомості українців і є тенденцією.
Ще однією тенденцією 2010 р. стала більш пильна увага до соціальних медіа як до інструменту просування товарів та послуг, проте цей інструмент в Україні ще слабкий і фахівців, які досконало ним володіють, практично немає.
Також слід зазначити зміну умов просування сайтів, усунення гарантій зі звичного досягнення ТОПів на ефективність з погляду кінцевого клієнта – збільшення продажів та дзвінків.
Під кінець року зміна алгоритму Яндекса змусила багатьох оптимізаторів задуматися про альтернативу посилальної складової - внутрішню оптимізацію сайту та унікальний контент. Усе це з продовженням руху пошукових систем у бік обліку соціальних і поведінкових чинників.
Щодо 2011 року, то тут очікується:
- збільшення ринку SEO на 50%;
- підвищення бізнес свідомості щодо реклами в Інтернеті;
- переведення більшої частини SEO кампаній з чорного ринку до рук професійних Інтернет агентств;
- збільшення SEO бюджетів;
- зміна умов просування сайтів, поступове відмирання схеми "досягнення ТОПів";
- розвиток інтернет реклами офлайн бізнесів у соціальних медіа;
- комплексний підхід до Інтернет-реклами;
- формування ринку Інтернет-маркетингу.
Фахівці Webakula вже почали працювати за наміченими напрямками.
Статтю написано за матеріалами ain.ua