Розбір запливів: як збільшити продажі сайту металопластикових вікон

17.09.2013
Разбор заплывов: как увеличить продажи сайта металлопластиковых окон

В океані світу Інтернет ми почуваємо себе вільно і можемо часом кинути недбалу фразу: «Знаємо, плавали». У рубриці «Розбір запливів» фахівці студії Webakula діляться не лише своїм досвідом, спостереженнями, висновками, а й практичними порадами. На прикладах реальних проектів ми поринемо у глибини інтригуючих питань веб-дизайну, інтернет-маркетингу та електронної комерції. У дебютному пості рубрики «Розбір запливів» ми вирішили поділитися результатами аудиту сайту металопластикових вікон і принагідно розкрити парочку секретів успіху ефективних сайтів, що продають.

Ми провели детальний аналіз сайту наших клієнтів http://oknapark.ua/ і дали їм докладну відповідь на запитання, що їх давно давно цікавило: «Чому є сайт і чималі витрати на його рекламу, а продажів – все немає?» Спробуймо розібрати помилки на прикладах, методом порівняння.

1. Складна структура меню сайту

Головне меню сайту "Вікна Парк" перевантажене зайвими пунктами, воно не концентрує увагу відвідувача на головних напрямках діяльності компанії та пропонованих послугах.

Меню анализируемого сайта

Два меню ускладнюють сприйняття, а назва пунктів – це окрема розмова. Зрозуміти, що в розділі «Комплектуючі» заховані основні товари компанії (вікна, двері, балкони та лоджії) і комплектуючі до них безпосередньо (підвіконня, відливи), може тільки допитливий розум наполегливого відвідувача з відмінно розвиненою інтуїцією.

Два выпадающих меню на анализируемом сайте

Ефективність сайту значно збільшиться, якщо розбити таємничий розділ «Комплектуючі» на чотири розділи зі зрозумілими назвами:

  1. Розділ «Вікна»
  2. Розділ «Двері»
  3. Розділ «Балкони та лоджії»
  4. Розділ «Комплектуючі»

Власне у сайтів-лідерів галузі у тематиці металопластикових вікон та конструкцій є подібне рішення.

Меню сайта конкурентов

2. Алогічний калькулятор

Калькулятор прорахунку вартості є дуже важливим і корисним інструментом для потенційного клієнта. На аналізованому сайті він, звичайно ж, є, але, на жаль, реалізований не найкращим чином. Візуалізація типу конструкції представлена невдало – типи вікон зображені дрібно та не супроводжуються текстовим описом та підказками.

Блок выбора типа окон (анализируемый сайт)Блок выбора типа окон (сайт конкурентов)

3. Незручна форма з параметрами комплектації

Спробуємо розібратися: знаходимо на аналізованому сайті форму з параметрами комплектації, далі вибираємо профіль металопластикового вікна. У вікні, що випадає, бачимо різнотипний опис профілів – відвідувачеві незрозуміло ні що таке заповітна «АКЦІЯ!», ні що позначають цифри «505», «400», «2000» і т.д. Блок із зазначенням параметрів комплектації відокремлений від типу конструкції, ці елементи не пов'язані єдиним полем або блоком.

Сравнение структур формы выбора комплектующих

При виборі склопакета знову стикаємося з таємничими цифрами та скороченнями, хоча ту ж інформацію можна подати більш зрозуміло та логічно для відвідувача сайту.

Далі вибираємо підвіконня, відлив, козирки і бачимо список з чисел, які не супроводжуються мінімальними коментарями. Та ж пісня: цю інформацію можна розписати досить просто і зрозуміло для користувача.

Ура! Заповнено всі поля комплектації! Що далі? Де заповітна кнопка - "Розрахувати"? Її немає! Відвідувач повинен трохи подумати і здогадатися, що можна натиснути кнопку додати порівняння і викликати замірника, а вартість вибраної комплектації відображається у незвичному для користувача верхньому правому куті.

Пропонуємо вам міні-квест: знайдіть ціну обраної комплектації. Блок із формою виглядає так.

Форма подсчета стоимости окон (анализируемый сайт)

Природно, лідери галузі представили зовсім інший варіант результатів прорахунку комплектації, а ціна в ньому виділена розміром та кольором, знаходиться у звичному місці та не відірвана від форми.

Форма подсчета стоимости окон (сайт конкурентов)

Як відомо, на сторінках з формами небажані додаткові посилання та кнопки, які перешкоджають лідогенерації. На аналізованому сайті ми бачимо 4 кнопки, вони не лише відволікають увагу від безпосереднього складання замовлення, а й дезорієнтують потенційного клієнта. Більше того, кнопка "Шпаргалка для клієнта" веде на іншу сторінку, а повернувшись з неї назад, відвідувач вже не бачить обраний тип вікна.

4. Зміни та доповнення на сайті

Довіра користувачів до сайту значно підвищує наявність галереї з фотографіями робіт, відгуки клієнтів та фото співробітників, тому не зайвим буде додати розділи «Наші роботи», «Відгуки» та «Консультанти».

Ціни: кожному потрібні ціни різні важливі, тому і на сайті для них необхідно виділити окремий розділ.

Не забувши про те, що потрібно зберегти та покращити SEO-показники, формуємо остаточну структуру розділів сайту.

5. Запропонована структура розділів сайту

  • Вікна
  • Двері
  • Балкони та лоджії
  • Комплектуючі
  • Ціни
  • Наші роботи
  • Відгуки
  1. Розділ «Вікна» містить підрозділи з профілів.
    • Серія профілів Winbau
    • Серія профілів WDS
    • Серія профілів Aluplast
    • Система профілів Kyrtoglu
    • Система профілів Reskara
    • Нестандартні конструкції (арочні, трапецеподібні та тд вікна)
    • Кольорові вікна
    • Декор склопакета
  2. Розділ «Двері» містить підрозділи з профілів дверей.
    • Система профілів Kyrtoglu
    • Система профілів Reskara
  3. Розділ «Балкони та лоджії»
    • Система профілів Framex
    • Система профілів Зеніт
    • Система профілів Kyrtoglu
  4. Розділ «Комплектуючі»
    • Підвіконня
    • Відливи
    • Протимаскитні сітки
    • Горизонтальні жалюзі
    • Вертикальні жалюзі
    • Тканинні ролети
    • Бамбукові ролети
    • Захисні ролети
    • Пластикові укоси
  5. Розділ «Ціни»
    • Вікна та двері
    • Балкони
    • Внутрішня обшивка
    • Комплектуючі
    • Вартість робіт (переміщуємо сюди всю інформацію з розділу послуги)
  6. Розділ «Наші роботи»
    • Вікна та двері
    • Балкони
    • Внутрішня обшивка
  7. Розділ «Відгуки» для додавання текстових відгуків на сайт.

6. Виділяємо наскрізні блоки сайту

Блок «Калькулятор» краще збудувати за аналогією з сайтами лідерами ринку.

У блоці «Виклик замірника» з'являтиметься відповідна форма заявки.

Блок «Акції» за функціональністю аналогічний розділам «Новини» та «Корисно знати».

Окремий блок «Знижки» також додасть приємних бонусів сайту, оскільки, напевно, приверне увагу відвідувачів.

Блок «Консультанти» з виведенням фото фахівця та телефону стане впевненим кроком на шляху до побудови довірчих стосунків із користувачами сайту.

7. Створюємо розділи допоміжного меню сайту

  1. Розділ «Компанія»
    • Історія
    • Сертифікати якості
  2. Розділ «Новини» можна залишити без змін.
  3. Розділ «Дилерам» призначений для реєстрації дилерів адміністратором сайту та подальшої видачі їм параметрів входу (логін/пароль).

    В особистому кабінеті дилера доступні:

    • прайс для дилерів на скачування;
    • акції/новини, що діють, для дилерів.
  4. Розділ «Корисно знати» аналогічний наявному на сайті.
  5. Розділ «Контакти»

Правильна структура сайту – лише 25% успіху інтернет-проекту. Важливо правильно розставити акценти під час проектування інтерфейсу та дизайну сайту.

8. Чекаємо на результати

Сподіваємося, що ці та інші рекомендації від фахівців Webakula будуть прийняті до відома власниками сайту та розробниками. Нам і самим цікаво дізнатися, як виглядатиме та функціонуватиме оновлений сайт «Вікна Парк». Що ж гадати не будемо, зачекаємо на результат :)

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019