#Розробка Landing Page по порядку. Створення лендінг з нуля. Частина 1

12.05.2015

Розробка лендінгу

Як усім уже відомо, Landing Page - це односторінковий сайт, метою якого є підвищення конверсії, за рахунок "перетворення" відвідувача на покупця, передплатника і т.д. Якщо на сайті не одна сторінка, то під товар або послугу, що продається, створюється лендинг, налаштовується потік реклами, після чого ви отримуєте заявки і, власне, продаєте.

Цілком можливо, що ще при розробці цільової сторінки можна натрапити на такі проблеми, як безграмотний «продає» контент і, м'яко кажучи, невдале оформлення цієї сторінки. Що, звичайно, на виході дасть не найкращий результат. Як показує практика, вдалі посадкові сторінки зустрічаються дуже рідко.

Поганий лендінг

Щоб уникнути створення чергового шлаку, що так переповнює інтернет, розглянемо основні моменти, на які потрібно звернути увагу при створенні сторінки, покликаної спонукати людину до цільової для нас дії.

Зміст цільової сторінки

Зміст Цільової сторінки

Текст . Це перше, з чого треба почати! Саме текст, а не Photoshop, чим часто грішать веб-майстри. Тут важливий порядок та терпіння, якщо ви хочете створити справді якісний продукт. Усьому має бути свій час. Результатом нетерплячості та хаосу на старті робочого процесу буде черговий похмурий шедевр, який мало того, що не виконає свого цільового призначення, так ще й «нагородить творця» почуттям провини під час здачі проекту.

На що потрібно звернути увагу при написанні тексту:

Заголовок

Важливо пам'ятати, що заголовок сторінки пишеться для конкретного запиту, а чи не для природної видачі ПС. Саме ця частина тексту насамперед має відповідати пошуковому запиту користувача. Тут дуже часто зустрічається таке марення, як «Ми – ті, хто вам потрібен», «Ми – найкращі і бла бла бла бла».

Ось уявіть, що ви шукаєте конкретний товар чи послугу. У пошуковому рядку набираєте конкретний запит і хочете побачити таку саму відповідь, а не хвалебні оди комусь там! Тому заголовок Landing Page має максимально відповідати ключовому запиту. Інакше цільова сторінка втратить своє першорядне призначення.

заголовок Landing Page

Мінімум води

Тема «водності» тексту інтернетом вже «затерта до дірок», проте проблема залишається актуальною. Багато авторів грішать цим. Як уникнути блювотних позивів читачів, які потрапили на таку сторінку? Більше фактів, цифр, таблиць та графіків. Коротше, більше конкретики та менше тексту «ні про що».

Потрібно не боятися «різати» текст, позбавляючись таким чином від зайвого. Нехай буде небагато, але конкретно і насправді. У результаті вийде саме цільова сторінка, яка принесе результат. Головне, не поспішати.

Говоримо правду

Говоримо правду

Важливо, подаючи інформацію про себе чи продукт, не брехати. Рано чи пізно брехня спливає на поверхню і ви навіть не уявляєте, чим це може обернутися. Не прикрашайте інформацію та не йдіть на поводу у своїх амбіцій, які пропонують трохи «підмарафетити» реальність.

Знайдіть існуючі переваги та піднесіть їх у вигідному світлі. Навіть маленьке досягнення можна загорнути в красиву обгортку і вивалити як велику заслугу. Не треба писати те, чого насправді нема.

Додаткові «плюшки»

На цьому етапі потрібно виписати список переваг та вигод, які отримає клієнт. Ось тут потрібно бути максимально об'єктивним і сміливо викреслювати, як кажуть, з пальця висмоктані переваги продукту, що просувається. Буває, що продавець, переслідуючи, звичайно ж, свої цілі, пише маячні переваги та вигоди від свого товару, які з боку покупця виглядатимуть смішно. Саме тому об'єктивність, об'єктивність та ще раз об'єктивність.

Дизайнерське оформлення

Щодо дизайнерського оформлення переваг, то тут необхідна якомога цікавіша подача. Інфографіка, маркери, персонажі та анімація – все це цілком підійде для оформлення такої інформації.

  • Анонсуємо новинки. Цільова аудиторія ласка на слова "Новинка", "Новий" "Свіжий" і т.д. Саме це заяви чарівним чином позитивно впливають показники конверсії цільової сторінки.
  • Розміщуємо відгуки. Знову ж таки, повертаючись до теми правдивості інформації. Розміщуйте лише реальні відгуки від реальних людей. Нехай поряд із відгуком буде фотографія людини та коротка інформація про неї (хто він? менеджер, директор, домогосподарка тощо). Часто можна зустріти ті самі «солодкі» відгуки на кількох абсолютно різних сторінках різних сайтів. І, повірте, такі відгуки мають властивість примелькатися. Якщо людина побачить і на вашій сторінці така сама, вона не повернеться до вас ніколи. «Якщо обман починається ще до покупки, тоді що буде далі?!», — подумає він. І купить у тих, кому повірить.

Відгуки

Ще раз про оформлення заголовка. Початком може бути витримка з відгуку зі згадуванням переваг, які отримав клієнт. Далі текст самого відгуку та ім'я того, хто написав. Ще раз нагадаємо, що добре, якщо до всієї цієї інформації буде прикріплено коротку інформацію про те, що написав і його фото. Це покаже, чи принаймні дасть віру в те, що є реальні люди, які купили (замовили, скористалися) і що це справді добре (корисно, якісно). Виділіть отримані клієнтом вигоди жирним шрифтом. Це ще раз зверне увагу читача на необхідність замовити або купити те, що ви пропонуєте.

Гарантуйте повернення. Досить сильний аргумент, що підвищує довіру до продавця. Для найбільшої візуалізації цієї інформації можна зробити мікросекцію, туди «залити» відповідний текст. Можна також використовувати іконку чи інший візуальний компонент посилення ефекту сприйняття.

Читайте продовження у другій частині...

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019