Розробка сайту-візитки у Харкові

11.03.2011

Замовити розробку сайту-візитки у Харкові — означає замовити цілодобову рекламу вашого бізнесу, яка працюватиме у напрямку його розвитку. Цей інтернет-ресурс може побачити не тільки будь-який мешканець Києва та всієї України, але й представники інших країн, яких може зацікавити Ваша пропозиція.

Але розробка сайту-візитки це лише перший етап просування вашої компанії в Інтернеті. Створення сайту-візитки насамперед має враховувати поставлені перед сайтом цілі та завдання. Щоб досягти очікуваного результату, потрібна додаткова робота з сайтом, його просування, реклама в Інтернеті. Добре, якщо ці послуги надає та компанія, яка займалася розробкою візитки. У цьому випадку ви заощаджуєте не тільки кошти, а й час, оскільки вже не потрібно буде повторно пояснювати, чого саме ви хочете від сайту.

Створення візитки займає порівняно небагато часу та залежить від ваших побажань до якості дизайну та швидкості надання інформації для текстового наповнення сайту-візитки. При цьому вартість виготовлення сайту-візитки нижча, ніж вартість інших, складніших ресурсів, тому що на виготовлення візитки йде менше трудових та грошових ресурсів.

Основний упор при розробці сайту-візитки має робитися на привабливий для користувачів унікальний дизайн, який буде узгоджений з фірмовим стилем компанії. Зрозуміла, зручна навігація по розділах і коротка, але заманлива реклама, яка має зацікавити існуючих та потенційних покупців. Розробка сайту-візитки дозволяє використовувати найефективніші методи комунікації з клієнтами та партнерами.

Навіть якщо говорити про виготовлення сайту-візитки, який складатиметься лише з кількох сторінок, усі подробиці замовлення сайту-візитки необхідно обговорити заздалегідь. Веб-студія повинна детально дізнатися про побажання клієнта щодо всіх особливостей функціонування сайту, його дизайну або запропонувати замовнику свої варіанти майбутнього сайту-візитки та його дизайну.

Виготовлення сайту візитки - це правильне рішення для:

- Невеликих і початківців компаній;
- компаній, які не мають великої кількості реалізованих товарів чи послуг;
— компаній, які вже мають сайт, при цьому сайт-візитка дозволяє надати інформацію обмеженої спрямованості, наприклад, на час рекламних акцій або появи на ринку нової лінії продукції.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019