SEO-бліц актуальних питань

30.05.2011

seo-blic-aktualnyx-voprosov Просування сайтів викликає багато питань навіть у тих оптимізаторів, які працюють у клієнтському SEO вже деякий час. Більше того, формула пошукових алгоритмів, що постійно змінюється, змушує шукати відповіді і досвідчених сеошників. Сьогодні ми в режимі бліц розглянемо кілька актуальних питань, пов'язаних з розкруткою сайтів у пошукових системах .

  • Заголовок кожної сторінки сайту може мати не лише ключовий запит, а й зв'язуючі слова. Однак чим більше слів у заголовку, тим менша вага припадає саме на анкор, що просувається.
  • У разі використання 301-го редиректу вже куплені/існуючі посилання не загубляться. Їх вага все одно буде перетікати на кінцеву сторінку, яка віддається користувачеві.
  • Основні фактори, які мають бути враховані при виборі донора посилання: сайт не повинен торгувати посиланнями в SAPE, індексація як в Яндексі , так і в Google повинна бути приблизно однаковою, обов'язково повинен бути трафік з пошукових систем.
  • Максимальний рівень трасту, що передається посиланням, настає лише через 2-3 місяці з її індексації пошуковими системами.
  • Модний зараз поведінковий фактор, має найбільше значення, якщо за купленим посиланням починають переходити відвідувачі. Звідси висновок, що купуючи лінки на ресурсах з високою відвідуваністю, ви отримаєте не просто посилальну масу, а ще й покращите поведінковий фактор сайту, що просувається.
  • Встановлення коду Яндекс.Метрика та Яндекс.Вебмайстер може допомогти пошуковій системі правильно ранжувати ваш сайт та окремі його сторінки на тих чи інших сторінках. Можливість збирати статистику пошукові системи сприймуть як хорошу ознаку сайту.
  • Помічено, що конверсія сайту, що продає, набагато вища, якщо просунути його за декількома низькочастотними запитами, ніж вийти в ТОП-10 за середньо- або навіть високочастотним запитом. Чим специфічніший запит, тим більше зацікавлений відвідувач зайде на сайт.
  • Максимально широко використовуйте каскадні стилі . Не використовуйте вкладені теги <h1>, <a> тощо. Чистота коду – ознака якісного сайту.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019