SEO + Контекст = Успіх?

04.10.2013
СЕО + Контекстная реклама = Успех

Останнім часом у нашу студію все частіше звертаються із запитанням: «Що ефективніше працює в процесі просування сайту: seo-оптимізація чи контекстна реклама?» Відповідь на це питання визначають лише індивідуальні показники: який напрямок бізнесу, який бюджет припадає на ведення рекламної кампанії, час за який очікується результат. Наші спеціалісти зіставили ефективність двох інструментів просування. Що з того вийшло – читайте далі.

Достоїнства і недоліки

Спочатку нагадаємо, що пошукова оптимізація – підвищення позицій сайту на певні запити, в результатах видачі пошукових систем. Контекстна реклама – різновид інтернет реклами, у якому рекламне оголошення показується відповідно до змістом інтернет-сторінки. Два абсолютно різні поняття, але з єдиною метою – зробити ваш сайт успішним. Використовуючи наш досвід, розглянемо переваги кожного інструменту, аналізуючи бюджети, ефективність результатів, конверсію, трафік.

  1. Бюджет.
  2. Оптимізація може бути доступнішою. Дивлячись, якими методами відбувається розкрутка. Контекстна реклама, де ведеться серйозний «бухгалтерський облік» за кожен клік, коштуватиме дорожче. Але з огляду на неписаний закон інтернет-маркетингу – буде трафік, буде й заробіток, гріх не скористатися цією послугою.

  3. Трафік.
  4. Обсяг трафіку з пошукових результатів більше, ніж трафік з об'яв контекстної реклами. Багато користувачів втрачають рекламні оголошення, «недокручуючи» до місця розташування.

  5. Управління кампаніями.
  6. Контекстна реклама надає повний контроль. Скажімо, дає можливість правити зміст оголошення, налаштовувати геотаргетинг за часом, вказувати регіон, вибирати майданчик, додавати/вилучати запити та мінус слова. У seo можливості з управління менш розширені. Самостійно вести кампанію без певних знань і навичок – загрожує серйозними наслідками. Довіряти такі дії рекомендується лише фахівцям.

  7. Якість трафіку.
  8. Контекстна реклама наводить більше цільових відвідувачів, тобто. приносить більше якісного трафіку. Користувачі, які прийшли по кліку, часто перебувають на сайті і, швидше за все, стають клієнтами.

  9. Швидкість результату.
  10. Результат від контекстної реклами надходить невдовзі після запуску. Щоб відчути результат від пошукової оптимізації, проводиться список заходів щодо нарощування зовнішніх посилань. Чекати потрібно щонайменше три тижні.

  11. Тривалість результату.
  12. Ефект від пошукової оптимізації діє довше. У випадках, коли seo-кампанія припиняла дію після пошукового просування, результат зберігався довше. Хоча трафік не зростатиме, він буде значно вищим, ніж до початку просування. У контекстній рекламі результат зникає одразу після завершення роботи кампанії.

Підбиваємо підсумки

Повернемося до початку статті та пригадаємо, що seo-просування та контекстна реклама спрямовані на загальний результат – зробити Ваш сайт успішним. Після пошукової оптимізації ви отримуєте тривалий результат – на сайт приходить стабільний трафік, а рекламна кампанія лише збільшить прибуток та закріпить результат.

Вердикт такий: SEO-просування + Контекстна реклама – взаємодоповнюючі інструменти та запорука успішної кампанії Вашого бренду та сайту.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019