SEO у 2018 році - що у тренді?

22.12.2017

Яндекс та Google постійно впроваджують нові алгоритми. Щоб відповідати їм, потрібно використовувати тренди в SEO просуванні: у 2018 році випереджатимуть конкурентів ті, хто першим застосує нові стратегії (такий підхід має назву трендспоттинг).

Шість головних трендів року

Ось основні SEO тренди 2018:

  1. Mobile first – новий пошуковий алгоритм, створений, щоб посилювати вплив мобільної видачі на глобальне SEO. При однакових запитах ваш сайт у мобільній версії ранжуватиметься вище, ніж у десктопній. Для прикладу на запит « замовити сайт », позиція у звичайній видачі 10, у мобільній 3. Тому, щоб залишатися на топових позиціях, ваш вебсайт має бути добре оптимізований для мобільної пошукової видачі.

    seo 2018 Mobile first

  2. Геозалежність – видача ще більше прив'язуватиметься до конкретного місця розташування користувачів. Наразі це особливо добре демонструє Google (різницю у видачі можна помітити, якщо часто подорожуєш). Тренд посилюватиметься: видача буде поділятися не лише по областях та містах, а й навіть по окремих районах усередині великих міст. Торговим точкам та офлайн-бізнесу обов'язково потрібно це враховувати.

    seo 2018 Геозависимость

  3. Зменшення CTR видачі . На першій сторінці видачі на запит все частіше виводяться окремі інформаційні блоки, так звана «графа знань». Це може бути визначення, цитати, калькулятори. Користувачеві більше не потрібно переходити на сайт, щоб дізнатися інформацію, адже вона демонструється прямо в пошуковій системі. Потрапити до додаткового блоку видачі можна, якщо провести оптимізацію сайту та забезпечити повне задоволення інтересу користувача.
  4. Замість окремих сайтів у видачі – портали та маркетплейси. Наприклад, на запит «купити нитки для в'язання» на перших рядках видачі – великі портали Bigl.ua, OLX.ua, а також PROM.ua. При виборі побутової та комп'ютерної техніки лідирує HotLine.ua. Маючи "представництво" на порталі, ви практично гарантовано потрапляєте у видачу зі своєю пропозицією.

    seo 2018 - порталы и маркетплейсы

  5. Відеоконтент – сьогодні користувачу у відповідь на пошукові запити демонструється в 1,5 рази більше відео, ніж минулого року. Як і інші, цей тренд буде посилюватися, тому варто звернути увагу на SEO просування відеоконтентом.

    seo 2018 - видеоконтент

  6. LSI-тексти – ті, до яких включені сенсозадаваючі та тематичні запити. Для просування високочастотних запитів ця стратегія дає хороший результат. Щоб створювати текстовий контент LSI-формату, необхідно виконати парсинг текстів конкурентів, проаналізувати отриманий результат і створити новий текст із включенням тих же смислових запитів. Зміст має бути корисним і включати слова-підказки (ті самі, якими зазвичай користувачі розширюють основний ВЧ-запит: наприклад, не «купити двоспальний матрац», а «купити двоспальний ортопедичний матрац»). У контент містять знайдені фрази з урахуванням їхньої значущості для користувача. Визначається пріоритет у такий спосіб: що частіше фразу зустрічаються в конкурентів з ТОПу, то важливіше вони для видачі.

    lsi тексты, lsi копирайтинг

Чи впливають ранжування посилальні чинники?

Вплив посилальних факторів поступово згасає. Тепер кожна сторінка має мати комерційну чи інформаційну цінність (залежно від формату сайту). В іншому випадку вона не буде високо ранжуватися, навіть якщо є великий обсяг беклінків. Крім того, важливо підбирати посилальну стратегію з урахуванням ніші та регіону, інакше нарощування маси посилань не принесе бажаного результату.

Натомість (або одночасно з посиланнями) потрібно проводити аналітику текстів конкурентів, складаючи LSI-контент, а також виконувати інші SEO роботи по сайту. Актуальною буде аналітика сніпетів. Впровадження в них спецсимволів, емоджі, інших елементів, що залучають, і розширених описів допомагають привернути більше уваги користувача, виділити вашу пропозицію у видачі. Актуальними залишаються і базові технічні роботи, що прискорюють завантаження та збільшують зручність для користувача.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019