Що буде працювати в SEO цього року?
Пошукова оптимізація сайтів , як і будь-яка зв'язка бізнес/технології, постійно розвивається та зазнає змін. Те, що працювало нещодавно - вже не актуально. Те, що дасть найбільший ефект – потребує додаткового вивчення, професіоналізму та інновацій.
Не секрет, що західний сегмент Інтернету освоює та впроваджує нові технології швидше, ніж це відбувається у нас. Багато наших веб-майстрів, оптимізатори та програмісти навчаються саме у своїх колег, які працюють за кордоном.
Тому постараємося зробити висновки і застосувати на практиці те, що вважають за корисне зробити для сайту в плані SEO-оптимізації такі професіонали, як Метт Каттс , керівник Google Webspam Team .
Отже, йому було поставлено питання: що працюватиме у SEO у 2011 році?
Він зміг виділити три основні напрями:
- Підвищення швидкості роботи сайту (максимально висока швидкість завантаження сторінок).
- Внутрішня оптимізація сайту
- Просування у соціальних мережах.
Щоб виконати перший пункт , слід максимально оптимізувати вагу сторінок, налаштувати CMS сайту, зменшити швидкість виконання JS (скриптів) та CSS (каскадних стилів).
За другим пунктом роботи полягатимуть у підвищенні релевантності розміщеного контенту, насичення ключовими словами, грамотний html-код структури статті, робота з метатегами. Крім того, слід провести моніторинг битих посилань та 404 помилки. Зробити акуратне та логічне перелінкування всіх сторінок сайту.
А ось третій напрямок – найінноваційніший. За версією співробітника Google слід звернути пильну увагу на просування сайту в соціальних мережах. Тобто. Twitter, Facebook та ВКонтакте - обов'язкові сервіси, де кожен сайт повинен мати свій обліковий запис. Саме із соціальних мереж можна отримати три корисні для SEO ефекти: перш за все, це трафік, по-друге – швидка індексація основного вмісту сайту, і по-третє – можливе отримання додаткових зворотних посилань.
Мабуть, варто прислухатися до цих порад...