Що на сторінці тобі моїй?

26.04.2012
Социальные сети

Що ми знаємо про соціальні мережі? Скільки ваших друзів, рідних та знайомих зареєстровані вконтакті, на фейсбуці чи твіттері? А скільки там людей, яких ви ніколи не побачите, не те щоб знати?

Але соціальних мереж не три і не чотири, а набагато більше, і всі вони різноманітно-специфічні. Тож які ж соціальні мережі найпопулярніші і чому?

Социальные сети (гуашь) Наведемо банальну статистику. По всьому світу (не рахуючи тих соціальних мереж, в яких не можна навіть приблизно оцінити кількість зареєстрованих користувачів) перше місце, що не дивно, посів Facebook. 845 мільйонів користувачів – безперечний лідер усіх мереж за кількістю користувачів. Почесне друге місце займає Twitter зі своєю половиною мільярда передплатників, і третє місце з великим відривом отримав російський Вконтакте, кількість користувачів якого досягла 165 мільйонів. Також понад 100 мільйонів передплатників мають LinkedIn, Badoo, Orkut, MySpace та Однокласники. Таким чином, найбільше передплатників набрали мережі загального характеру, що є абсолютно передбачуваним.

Тепер подивимося на PR Google. Пріоритет сторінок так само важливий, як і кількість користувачів, адже він визначає довіру системи до мережі. Високу оцінку 9 отримали Facebook, MySpace та Twitter, 8 – LinkedIn, Orkut та Bebo, 7 – Classmates, Ning, Hi5, Multiply, Friendster, MeetUp, Fotolog та Skyrock, решта мереж набрала менше семи пунктів. Багато з цих назв ви і не чули, і це теж не дивно – більшість мереж не перекладені російською мовою і не надто популярні у країнах колишнього СНД.

Ближчий для нас рейтинг соціальних мереж у Росії.

  1. Вконтакті – 78,8%;
  2. Mail.ru - 72,0%;
  3. Однокласники – 67,5%.

Також популярні LiveJournal, LovePlanet, Рутуб та Світ тісних, які набрали понад 60% російських користувачів.

Социальные сети (карандаш) Кожна соціальна мережа призначена для чогось свого. Однокласники – для пошуку шкільних та інститутських друзів, Ютуб – для перегляду різноманітного відео як професійного, так і аматорського, Вікіпедія – онлайн-енциклопедія, LiveJournal – база зберігання особистих щоденників і так далі. Створено безліч соціальних мереж для різних країн, людей та їх потреб. Комусь для роботи, комусь для відпочинку, спілкування чи пошуку нових друзів, перегляду відео та прослуховування треків. Отже, вибір величезний, до того ж реєстрація в мережах зовсім необов'язкова – можна й зовсім не реєструватися. Але вибір за кожним із нас свій.

Соціальні мережі увійшли до нашого життя і стали майже невід'ємною її частиною. Але не піддамося на спокуси інтернет-мереж, не дозволимо захопити наш розум! Даєш реальне життя!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019