Що підвищує вартість сайту?

31.07.2014

Что увеличивает стоимость сайта

Дізнатися ціну наперед хочеться всім. Якісний майданчик може похвалитися авторським дизайном та багатим набором функціональних особливостей. Вони й з'їдають левову частку бюджету. Що саме та як впливає на ціну сайту, ми пояснимо у сьогоднішній статті.

Тип ресурсу

Не розглядатимемо готові рішення – їхня вартість фіксована і варіюється незначно. Перейдемо до унікальних сайтів – більш складних та багатогранних.

Ієрархія цін за типом майданчика (від мінімального до максимального):

  1. лендінг;
  2. сайт візитка;
  3. корпоративний;
  4. інтернет магазин.

Для представлених видів сайтів вартість може значно змінюватись в залежності від обраної CMS, тому що крім безкоштовних існують і платні системи керування контентом.

Дизайн

Влияние дизайна на стоимость сайта

Сайт має бути естетичним, простим та гармонійним, відповідати останньому слову usability та відповідати модним веб-тенденціям:

  • 3D, так званий ефект об'ємності;
  • parallax scrolling;
  • hover-ефекти;
  • відеофони;
  • адаптивна версія.

Використовуючи скриптові «фішки», можна зробити майданчик привабливою, а й значно збільшити бюджет її створення. Той самий адаптивний дизайн – це додаткові витрати на окремо промальовані макети для кожної роздільної здатності екрана та їх верстку.

До того ж, веб-студії не всесильні. При всьому бажанні клієнта відеоконтент, який не буде відповідати технічним умовам, неможливо розмістити на сайті як фон, без втрат якості та швидкості завантаження. Яскраві, професійні ролики та фотографії продукції, навпаки, можуть стати відмінною рисою нового ресурсу та привернути увагу аудиторії.

Функціонал сайту

Функционал сайта и цена разработки

Вартість веб-проекту залежить від трудомісткості реалізації технічних можливостей сайту.

  1. Складний каталог продукції, безперечно, вплине на трудомісткість розробки різних функціонально пов'язаних елементів:
    • ієрархія категорій продукції;
    • система фільтрів;
    • модулі порівняння товарів;
    • wish-листи;
    • останні переглянуті сторінки продукції;
    • рекомендовані товари.
  2. Розумний пошук – обов'язкова складова інтернет-магазинів із великою кількістю продукції. Підказки допоможуть користувачам легко знайти необхідний товар.
  3. Синхронізація з 1С за допомогою спеціальних скриптів парсерів дозволяє прискорити обробку замовлень та максимально автоматизувати процес обліку та систематизації товарів.
  4. Функціональний особистий кабінет із програмами лояльності для постійної аудиторії сайту сприяє розвитку довірчих відносин із клієнтами та збільшення розміру середнього чека.
  5. Реєстрація/авторизація за допомогою соцмереж поширена та практична фішка. Можливість моментального входу в особистий кабінет через обліковий запис В контакті або Facebook значно спрощує життя відвідувачам сайту і підвищує відсоток зареєстрованих користувачів.
  6. Синхронізація із зовнішніми ресурсами, наприклад, популярними для інтернет-магазинів прайс-агрегаторами (Яндекс.Маркет, vcene, ava, nadavi, hotline, freemarket, hotprice і т.д.). Для такої взаємодії необхідно грамотно реалізувати вивантаження та оновлення переліку товарів у стандарті XML. У результаті зміни ціни на сайті автоматично коригуються дані і в каталогах прайс-агрегаторів.

SEO-модулі

SEO-модули и цена сайта

На чому, а на оптимізації ми б нікому не радили економити. Для подальшого розкручування сайту важливі:

  • урли каталогу другого рівня;
  • автоматична генерація сайту карти;
  • адреси сторінок сформовані за принципом ЧПК;
  • автоматизоване заповнення мета-тегів (title, keywords, description) на сторінках товарів інтернет-магазинів з великим асортиментом;
  • верстка з маркуванням h1-h6, css оформленням шрифтів та валідністю;
  • інформаційні блоки (статті, новини, питання-відповідь тощо)

На закінчення невелике напуття. Збалансуйте свої бажання та фінансові можливості. Подумайте, чим можна пожертвувати і чим заощадити, а що, навпаки, життєво необхідно для розвитку онлайн-бізнесу.

Наприклад, адаптивна версія сайту – не просто модний віяння, а й зручне рішення для власників смартфонів та планшетів. Тим не менш, якщо сайт молодої та переважна більшість цільової аудиторії використовує традиційні настільні гаджети з розробкою адаптивки можна почекати.

Вкладайте гроші тільки в ті функціональні та візуальні елементи, які дійсно знадобляться бізнесу та окупляться у перспективі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019