Що таке "творча криза"?

29.12.2010

Так званий творчий процес для деяких дизайнерів – річ настільки крихка та витончена, що може зламатися від будь-якої дрібниці. Якщо деяким відразу без проблем дається процес проектування і вони вже з першого підходу вигадують швидко і легко, то іншим необхідно провести низку священних ритуалів перед початком ескізування, або весь процес повинен обов'язково відбуватися за необхідних священних умовах. Писати улюбленою ручкою, сидіти в спокої будинку, поблукати парком і пошукати натхнення.

Все це насправді нікому і нізащо не потрібно і від пошуків натхнення завжди потрібно відвикати. Усі складнощі з'являються, коли важко щось вигадати і важко в цьому зізнатися.

Тому що натхнення у роботі дизайнера не повинно бути.

Потрібно вміти працювати за будь-яких умов і завжди. "Творча криза" з'являється лише тоді, коли ставиться завдання зробити красиво, креативно, оригінально, незвичайно або ще якось так, щоб усім сподобалося. Оригінальна ідея приходить у процесі розв'язання добре поставленого завдання, а не у процесі вигадування оригінального її розв'язання. Так само відрізняється простий перелік слів від оповідання.

Навчитися працювати будь-якої хвилини важко дизайнерам, зараженим міфами про те, що їхня професія має відношення до творчості, а без "натхнення" не варто навіть відкривати фотошоп. Важко прийти в офіс і почати проектувати відразу, якщо ти вважаєш, що для початку небеса повинні розгорнутися, а звідти на тебе повинна зійти муза і передати в твою світлу миску.

Чим менше дизайнер асоціює себе із витонченою творчою натурою, тим легше у нього йде процес. При цьому, як не дивно, треба навчитися вигадувати наполовину відключеними мізками. Це не означає, що треба робити все бездумно, але справді хорошим проект не вийде, якщо від початку підійти до нього з калькулятором у руці. Потрібно працювати вільно і невимушено, але, звичайно ж, крайнощі впадати в цій справі теж не варто.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019