Соціалізація сайту

31.10.2010
webakula-4
Комерційні сайти можуть відображати різні напрямки бізнесу. Починаючи від торгівлі побутівками-вагончиками і закінчуючи витворами мистецтва у вигляді гем (зображення на камені). І основним завданням розкрутки таких сайтів є виведення в ТОП-10 пошукових систем за вибраними ключовими словами. Досягнення такої мети забезпечує ресурси відвідувачами, які, можливо, стануть клієнтами компанії.

Однак часто можна залучити цільових відвідувачів не лише за допомогою SEO , але ще й скориставшись розкруткою сайту у соціальних мережах, блогосфері та на форумах. Такі сервіси як «В Контакті», «Однокласники» і «Facebook», що стрімко набирає популярність - відмінна можливість добути додатковий трафік, зробити ваш бренд впізнаваним і популярним серед звичайних користувачів мережі Інтернет.

Не слід забувати і про тих, хто веде особисті блоги. Публікація на своєму ресурсі цікавих, а іноді й провокаційних матеріалів можуть дати відмінний привід для дискусії. Блогери із задоволенням залишать коментар на сайті, а можливо і розмістять вашу статтю у себе на блозі.

Отже, використання методів SMO та SMM розкрутки сайту дасть додатковий ефект щодо отримання цільових відвідувачів. Однак варто розуміти, що соціалізація сайту – це не просто створення своїх сторінок у соціальних мережах. Без професійного створення інформаційного приводу, який змусить людей реагувати на нього – навряд чи варто очікувати на суттєвий SMO-ефект .

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019