Статті як важливий фактор просування сайту

11.05.2010

Кожному власнику сайту зрозуміло, що створення сайту та просування в інтернеті необхідне для того, щоб залучити до себе відвідувачів, перетворити їх на клієнтів та таким чином збільшити продажі. І одну з найважливіших ролей у цьому відношенні грають тексти сайту - статті для сайтів, SEO-статті .

Цей, на перший погляд, простий процес написання текстів, що описують цілі створення сайту, дозволяє роботам пошукових систем видавати необхідну користувачеві сторінку за ключовими словами, які вводяться відвідувачами, що цікавляться, на спеціальних рядках пошукових систем типу Яндекс, Google, Rambler, Mail та ін.

Цей процес і є розкрутка сайту . Але статті для сайту не можна плутати із звичайними текстами, що читаються зі звичайних паперових сторінок. І не тільки тому, що статті для сайту повинні передусім підвищувати прибутковість того чи іншого комерційного сайту. Від того, наскільки грамотно викладена інформація у статтях для сайтів, залежить не тільки успішність сайтів, які на сучасному етапі все більше стають привабливими щодо заробляння грошей.

SEO -статті також покликані забезпечити і довговічність існування інтернет-проектів. Які ж вимоги до правильної SEO-статті, спитайте ви. Першу і важливу умову того, щоб відвідувач, який навіть випадково «забіг» на ту чи іншу сторінку всесвітньої павутини, обов'язково прочитав SEO-статтю сайту – це правильно підібраний шрифт. Кожен власник сайту сам вирішує, яким шрифтом буде надруковано SEO -статті, але важливо пам'ятати, що на одній сторінці не допускається надмірна різноманітність видів шрифту з великою кількістю всяких «закаручок», які ускладнюють сприйняття основної інформації, відволікають увагу потенційного покупця або, що ще гірше змушують його залишити сайт.

Важливо також пам'ятати, що користувачі Інтернет-мережі шукають швидку інформацію, тобто тексти зазвичай читаються швидко, доки не привернуть увагу чимось особливо цікавим. Тому сео-статті повинні бути правильно відформатовані шляхом поділу на короткі абзаци, які відвідувач може охопити побіжним поглядом, вихопивши при цьому суть, за допомогою майстерно вставленого та виділеного ключового слова, спеціальних кольорових або ілюстративних елементів.

І останнє: ніколи поважаючий себе сайт не допустить, щоб SEO -статті на його сторінках мали орфографічні помилки та стилістичні неточності. При написанні SEO -статті для розкрутки сайту, тобто підвищення його відвідуваності, треба обов'язково правильно визначитися з так званою цільовою аудиторією. А це відвідувачі, які є потенційними споживачами продукції сайту. Упорядник статті для просування повинен дуже добре вивчити предмет, що описується, розбиратися в тонкощах і деталях. Це необхідна умова того, що текст SEO -статті не просто зацікавить користувача, а й психологічно «обробить» його, змусивши купити пропонований товар чи послугу. Людина, яка читає сео-статті, повинна переконатися в тому, що без цієї продукції вона не може обійтися зараз. Досягається це правильним розташуванням та щільністю ключових слів у тексті. Занадто велике нагромадження ключових слів також неповноцінно для статті та просування сайту. Мова статті має бути емоційна і насичена синонімами. Очевидна реклама також не вітається. Важливою є інформативна спрямованість тексту.

Ну, і, звичайно ж, статті для сайтів повинні містити необхідну контактну інформацію для покупця, щоб прийняте рішення про придбання продукції було виконане, не виходячи за межі сайту. Інакше він може просто не повернутися, якщо знайде для себе зручніші способи інтернет-покупки.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019