Створення сайту – данина моді чи необхідність?

20.10.2010

Питання створення сайту сьогодні актуальне для багатьох компаній, як впевнених учасників ринку, так і тих, хто тільки починає свою діяльність в інтернеті. У цій статті розглянемо, хто і для чого хоче створити сайт.

У процесі спілкування з клієнтами – замовниками та потенційними клієнтами студії ВебАкула, ми з'ясували, що замовників послуги створення сайтів можна умовно розділити на дві групи:

  1. Ті, кому сайт потрібний як данина моді. Для цієї групи замовників наявність сайту – це можливість вказати його адресу на візитівці, похвалитися гарним дизайном у колі знайомих та клієнтів. Питання іміджу компанії у цьому випадку стоять на першому місці.
  2. Інша категорія Замовників – ті, що бажають, щоб «його знаходили в інтернеті». Ці замовники самі звикли знаходити товари та послуги в інтернеті, вони знають, чого хочуть, і впевнені, що зі створенням сайту зможуть залучити нових клієнтів з інтернету та збільшити продажі.

Насправді відповідь на питання статті очевидна. У сьогоднішньому світі інформаційних технологій, що розвивається з кожним днем не мати сайту – це, по-перше, як мінімум, не солідно, а по-друге, сайт – це потужний інструмент, який створюється для того, щоб вирішувати реальні завдання бізнесу. Які ж реальні завдання здатне вирішити створення сайту:

  • Інформаційне завдання. Насамперед, сайт – цілодобовий on-line офіс, де клієнт може самостійно ознайомитися з товарами та послугами компанії.
  • Рекламне завдання. "Розкручений" сайт є постійною рекламою, яка приваблює цільових клієнтів.
  • Маркетингове завдання. Правильно створений сайт забезпечує його власнику збільшення обсягів продажу. А це, як відомо, є основною метою будь-якого бізнесу.
  • Іміджеве завдання. Сайт – це імідж компанії в Інтернеті. І кожна компанія самостійно вирішує який бюджет виділити на свій імідж, але, головне, щоб реалізацією цього іміджу в інтернеті займалися професіонали .

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019