Створення веб-сайтів. Як керувати увагою користувачів?
Створення веб-сайтів з докладним описом переваг та вигод товару чи послуг компанії забезпечує їй значно більші шанси на успіх. Саме тому опрацювання контенту, який згодом не продаватиме, а переконуватиме , — важлива складова ефективно працюючого сайту.
Сучасні методи переконання побудовані на основі ефективних маркетингових принципів, які необхідно знати, щоб досягти успіху. Слід навчитися вести діалог не лише з постійними, а й випадковими відвідувачами вашого ресурсу. Як це зробити і досягти позитивних результатів?
Однією з найефективніших маркетингових моделей є модель AIDA , відповідно до якої здійснюється вплив повідомлення відвідувача ресурсу. Ця модель пояснює, у якій послідовності впливає рекламна інформація користувачів.
AIDA розфшифровується наступним чином:
- A - Attention
- I - Interest
- D - Desire
- A - Action
Увага - Інтерес - Бажання - Дія. Це 4 послідовні етапи, яким піддається людина, яка щось набуває. Тобто необхідно діяти так:
- привертаємо увагу до своєї продукції;
- підвищуємо інтерес потенційних покупців, демонструючи переваги, вигоди та цінність продукції;
- переконуємо, що саме наші товари (послуги) задовольнять потреби потенційного клієнта та зроблять його життя комфортнішим;
- спонукаємо до дії, тобто до покупки («зробіть замовлення прямо зараз»).
При створенні веб-сайтів, ще на стадії проектування, слід звернути особливу увагу, що часто користувач заходить на сайт, вже готовий зробити покупку, тобто. реалізувати заключний етап - "Дія". Але в нього немає такої можливості, оскільки на сайті складно знайти телефон або адресу, немає форми замовлення, зворотного зв'язку та ін.
Не змушуйте відвідувачів вашого сайту думати та шукати.
AIDA - ефективний спосіб допомогти клієнту зважитися на купівлю продукту або послуги, яка дійсно йому потрібна.