Тенденції розвитку українського Інтернету

14.02.2010

У сучасному світі, напевно, немає жодної людини, яка б жодного разу не чула про інтернет. Зараз це настільки популярний ресурс, що можливо в найближчому майбутньому інтернет буде за промовчанням проведено в кожен будинок або квартиру, як, наприклад, газ або світло. Тому немає нічого дивного, що з кожним днем користувачів інтернету стає дедалі більше. Але все-таки цікаво, якими є тенденції розвитку українського інтернету. Для цього звернемося до деяких цифр, статистики та невеликих досліджень, проведених наприкінці 2009 року.

Як повідомляється на сайті http://chip.com.ua, у грудні 2009 року відбулося зростання чисельності користувачів українського інтернету – на 16,79% порівняно з листопадом місяцем. Загальна кількість склала 15 309 902 унікальних користувачів на місяць, тоді як у листопаді було лише 13 108 541 користувачів.

Суттєвих змін у географічному розподілі користувачів не було. Як і раніше, лідирує київський регіон. Частка користувачів у цьому регіоні становить 58,81% від загальної аудиторії, тоді як у волинського та житомирського регіонів найменша активність, лише 0,10% та 0,15% відповідно, у чернівецького регіону – 0,27%. Далі, в порядку зменшення, йдуть такі великі регіони як: Одеса, Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Львів, Крим, Запоріжжя. Їхня сумарна частка становить 30,43%. На решту регіонів припало 10,24%.

Серед пошукових систем, з яких здійснювалися переходи українською аудиторією на українські сайти, лідером був Google – переходи з цієї пошукової системи склали 74,97%. Далі йдуть Yandex (18,27%), ukr.net (2,10%), mail.ru (1,79%), live.com (0,74%).

Найпопулярніші пошукові запити серед користувачів: погода, автобазар, ukr.net, погода у Києві, новини.
Найпопулярнішою операційною системою серед українців залишається MS Windows XP, їй віддали перевагу 75,3% користувачів.

Як повідомляється на http://communications.kiev.ua за даними GfK Ukraine, обсяг проникнення Інтернету на кінець 2009 року склав 27-30%. За словами виконавчого директора Української асоціації Інтернет-реклами (УАІР) Андрія Заблоцького, після того, як рівень проникнення Інтернету досягне 35-40%, можливе вибухове зростання аудиторії до 50% у гранично короткі терміни. Після цього аудиторія буде цілком рівномірно приростати до 70-80%.

«У 2010 році на Україну чекає досить бурхливий розвиток Інтернету і не менш бурхливий розвиток Інтернет-проектів. Підключення до середини 2011 року створять проникнення до 50%-60%, що вже прирівняє Інтернет-ринок України до ринку розвинених країн», - прогнозує О.Заблоцький.

Протягом 2009 року змінювалася не лише кількість користувачів Уанета, а й їхня поведінка у мережі. Середній користувач в Україні став набагато активнішим, розповідає виконавчий директор дослідницької компанії «Gemius Ukraine» Дмитро Лисюк: «Середній час на одного користувача, проведений в Інтернеті протягом місяця, зріс більш ніж удвічі: з 2 год. 53 хв. у листопаді 2008 року до 6 год. 28 хв. у листопаді 2009 року. А середня кількість заходів – з 20,09 до 44,93 на місяць». При цьому, за даними компанії, 52% аудиторії складають чоловіки, а 48% – жінки.

Таким чином, аудиторія українського інтернету постійно зростає і сьогоднішні інвестиції у створення сайту , просування та розкрутку сайту забезпечать Ваш бізнес потенційними клієнтами і сьогодні, і завтра.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019