Точка входу для посилання
Коли перед нами постає завдання просування сайту в пошукових системах , ми добре розуміємо, що основним фактором формування ТОП-10 є маса посилань. Тобто. Якщо про це говорити спрощено, то від кількості посилань залежить успіх розкрутки сайту.
Ми зараз не стосуватимемося інших факторів ранжирування , таких як релевантність запиту сторінок сайту або валідність html-верстки ресурсу. Також ми опустимо поняття трастовості вхідних посилань і оптимальний час для набору відповідної маси посилань. Йтиметься про те, як і куди мають посилатися сайти-донори.
Отже, ми визначилися з ключовими запитами для сайту, що просувається . Якщо їх всього 2-3, то є сенс оптимізувати під них головну сторінку сайту. Ну а що робити, якщо запитів 10 чи навіть 100? Логічно припустити, що в такому разі нам доведеться створювати внутрішні сторінки, які будуть релевантні кожному із запитів. Природно, ми маємо по можливості створювати сторінки другого рівня.
Відповідно, це і будуть наші точки входу для маси посилань . Практично даремно отримувати посилання лише на головну сторінку сайту. Та й природність одержуваних посилань буде вважатися пошуковими системами досить спірною, оскільки в ідеальному випадку сайт отримує посилання на різні свої сторінки. Тим не менш, не можна забувати отримувати хоча б деяку частину маси посилань і на головну сторінку. Саме для цього можна використовувати всілякі безкоштовні способи нарощування посилань (соціальні сервіси, закладки, твіттер, фейсбук і т.д.).
Кількість вхідних посилань для кожної сторінки, що просувається залежить тільки від бюджету на просування того чи іншого запиту.