Український інтернет: огляд розвитку

04.05.2012
развитие интернета в Украине

За останні кілька років інтернет-технології розвивалися з лякаючою швидкістю у всьому світі, і Україна не стала винятком. Всесвітнє павутиння поглинуло нашу країну, зачепивши кожен будинок, і ось уже кілька років багато українців не можуть уявити себе без інтернету.

Загалом, цей розвиток можна розбити на три основні гілки:

  • аудиторія;
  • події;
  • інвестиції.

Ці три гілки взаємопов'язані один з одним, і одна не може розширюватись і рости без двох інших. Зрозуміло, що інвестиції нікому не потрібні без подій та аудиторії, а аудиторія не зацікавлена в інтернеті без подій, нововведень та інтернет-торгівлі.

Аудиторія

За останній рік українська інтернет-аудиторія значно зросла у кількості. Люди нарешті перестали боятися новизни (не зовсім, звичайно, але трохи перестали), їх запити та активність збільшилася надмірно. Таким чином, українських користувачів всесвітньої мережі стало понад 16 мільйонів, з яких близько 3 мільйонів – це користувачі широкосмугового інтернету. При цьому його обласне проникнення настільки неоднорідне, що десь інтернету взагалі немає, а десь не те щоб занадто багато, але, як кажуть, «надто достатньо». Рост интернет-аудитории Украины

Події

До цієї категорії входить все, що сталося, з відрахуванням того, на що не варто звертати вашу увагу. Наприклад, 3.07.2009 у Верховній Раді було винесено на розгляд питання про податок на інтернет, а восени того ж року було зареєстровано домени .УКР та .UA. 2010-го в українські інтернет-проекти вже було вкладено понад 20 млн. грн.

Крім безлічі IT-конференцій та форумів, що збираються в різних містах, а також змагань та відкриттів, можна сказати, що подій було багато, так і не згадаєш. З останнього, наймасштабнішого – було закрито популярний український файлообмінник, основний ресурс із відео та музикою, який відвідувало приблизно 5 млн людей на місяць.

Інвестиції

интернет-инвестиции Інвесторів не так просто залучити якоюсь ідеєю, адже потрібно ще довести, що від неї буде користь. Інвестиціями можна також вважати витрати на контекстну та пошукову рекламу, банери та пошукова оптимізація, адже за це теж гроші платять. Про інтернет-рекламу ходить стільки міфів, що недосвідченому користувачеві дуже складно розібратися, чому вірити. Наприклад, багато хто думає, що вона нічого не дає, або що люди не кликають на банери. Або що контекстна реклама – це марна трата грошей, і таке інше. Але ті люди, що подбали про контекстну рекламу свого сайту, не помилилися, а ті, що не подбали, - замислилися. До речі, про співвідношення кількості банерів та контекстної реклами – якщо у 2008 році банери займали 75% усієї реклами, то до 2010-2011 ця кількість зменшилася до 45%, а ось кількість контекстної реклами впевнено зросла до 35%.

Підсумовуючи, хочеться сказати: інтернет – це не мета, а лише засіб досягнення поставлених завдань. І якщо з його допомогою намагатися чогось добитися, то добитися можна дуже багато чого, а якщо просто сидіти в інтернеті, то можна і не добитися. Так що головне - поставити мету і слідувати їй.
І хай допоможе вам Інтернет!
Благо зараз він розвивається і відкриває нам нові можливості.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019