Унікальність контенту або за що карають пошукові системи.

09.09.2011
неповторний контент

Кожен власник інтернет-ресурсу, чи то великий портал чи сайт на 10-20 сторінок, стикається з питанням наповнення контентом сторінок свого сайту. Найпростіший спосіб вирішення цього завдання - знайти ресурс цієї тематики і скопіювати потрібну інформацію собі на сайт. Досить довго пошукові системи особливо не карали сайти за розміщення чужих текстів у себе на сторінках...

Звичайно, це відкривало великі можливості для швидкого створення сайтів з величезною кількістю сторінок (хоч і з унікальним контентом). Єдиною метою таких сайтів був продаж посилань із біржі Sape або інших спеціалізованих бірж купівлі/продажу посилань. Такі сайти благополучно заходили в індекс пошукових машин, що призводило до захаращення видачі пошуку непотрібним сміттям. Незабаром вони отримали сленгову назву "Говносайти" або скорочено "ГС".

унікальність контенту

Так як ці сайти не несуть ніякої користі для користувачів мережі, і з часом темпи створення даних ресурсів досягли промислових масштабів, пошукові системи вирішили прибрати їх зі свого індексу. З цією метою були виділені загальні риси подібних сайтів, і за ними, в масовому порядку, виключалися з індексу сітки HS, що складаються з сотень або навіть тисяч сайтів. Таким чином видача пошукових машин стала "чистішою" і більш інформативною для користувача.

Що потрібно знати, щоб пошуковик не наклав фільтр на ваш сайт і не викинув його з індексу?

Одним із головних показників, за якими відсіваються неякісні сайти, є наявність неунікального контенту. Саме тому, щоб ваш сайт не був визнаний ГС та не отримав санкції від пошукових систем, потрібно не допускати розміщення неунікального контенту на сторінках вашого інтернет-ресурсу. Потрібно відмовитись від запозичення з інших сайтів контенту для свого ресурсу.

Дотримання даного правила дозволить уберегтися від усіляких змін в алгоритмах Яндекса та Google, не дасть засумніватися пошуковому роботі як ваш інтернет-проект і допоможе стабільно отримувати потік відвідувачів та потенційних клієнтів на ваш сайт.

Способи перевірки тексту на унікальність будуть висвітлені в одній із наступних статей.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019