Управління сніпетом на сторінках видачі пошукових систем

07.08.2011

upravlenie-snippetom Пошукове просування сайту має одну головну мету – збільшення відвідуваності ресурсу за рахунок переходів з пошукових систем за тим чи іншим пошуковим запитом. На жаль, навіть досягнувши ТОП-10 сайт може недоотримати прогнозований трафік, на який розраховували при запуску SEO -кампанії. Основною причиною такого розчарування може стати невдалий сніпет (текст під посиланням на сайт) у видачі пошукової системи. Тобто. текст вирваний із контенту сторінки сайту, який став сніпетом, зовсім не приваблює користувачів перейти за посиланням. Що робити у такому разі? Як змінити сніпет віддається пошуковими системами для сторінки, що просувається?

Насамперед, перевірте ще раз той текст, який був поміщений у метатег description . Якщо він не задовольнив своєю якістю пошукові системи і, на їхню думку, не відображає суті сторінки – спробуйте переписати його. Обов'язково додайте ще раз ключове слово, постарайтеся ємно відобразити зміст сторінки сайту саме тими словами, які вживаються у тілі статті.

Буває так, що description все-таки не стає сніппетом сторінки сайту. У такому разі, зіставляємо вже існуючий сніпет з текстом статті. Знаходимо цей шматок тексту і дуже акуратно виправляємо його відповідно до наших потреб. Найчастіше пошукові системи переходять на новий, покращений сніпет відразу після переіндексації сторінки.

Намагайтеся перевірити вже існуючі сніпети для ваших сторінок прямо зараз. Оптимізація описів посилання на сайт обов'язково підвищить відвідуваність!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019