Великі фото для сайту: вибираємо правильно

10.06.2015

Большие фотографии для сайта

Як тільки ми бачимо велику фотографію на сайті, вона відразу заволодіває нашою увагою і викликає майже миттєву реакцію. Інтернет-ресурси, неважливо, це сайт чи блог, мають більший візуальний формат. Написавши чудовий контент, але, не підібравши якісного фото, ви втрачаєте читачів. І навпаки, вибравши хорошу фотографію, ви «чіпляєте» навіть тих, хто не збирався читати пост. Говорячи про погані фото, мають на увазі не якість (розмитість, лякаючі gif-зображення), а стратегія.

Фотографія містить у собі послання, яке ви хочете донести користувачеві. Тому, вибір фото відіграє далеко не останню роль у подальшій долі сайту.

Як підібрати фотографію? Давайте розглянемо.

Переглядаючи екран, люди спираються на свій минулий досвід та очікування. Використовуючи велике фото, ви зможете відразу ж захопити увагу і відволікти від стереотипу, що склав глядача при перегляді сайтів.

Верхній кут ліворуч – найпоширеніша початкова точка перегляду.

Фото = Контент

Эффективность фото

Те, що фото теж контент, гадаю, пояснювати не потрібно. Відповідно, і вимоги до нього мають бути такими ж:

  • Це хороший контент, який несе певний посил, а не приємне доповнення до сайту.
  • Необхідно враховувати всі аспекти фотографії як одиниці контенту.
  • Якість фото має бути високою.
  • При підборі картинки необхідно врахувати, який вплив вона вплине на користувача.

І це далеко не всі вимоги. Головне тут зрозуміти, що фотографії на сайті мають такий же вплив на користувача, як і текстовий контент.

Є безліч сайтів, де явно видно, що над вибором фотографій дизайнер не морочився, а лише слідував сучасному тренду, наприклад:

Плохое фото

Далі розглянемо як оцінити правильність фотографії перед її розміщенням на сайті.

Яка вона – ідеальна фотографія?

Про всяк випадок нагадаємо, що до основних параметрів фото відносять: розмір і якість, композицію та експозицію.

Крім цього, необхідно перевірити:

  • Якість картинки щодо необхідного розміру.
  • Розмір фото та найбільш підходяща орієнтація для передбачуваного використання.
  • Ефективна композиція.
  • Обрізка фото для привернення уваги.
  • Об'єкти на фото повинні розташовуватися належним чином.

Тільки після перевірки необхідних параметрів можна розпочати подальший пошук фотографій.

Корисність фото

Полезное фото

За великим рахунком, все фото має бути корисним. Навіть якщо його розміщують, щоб заповнити порожнечу на сторінці або просто для прикраси. При цьому не варто забувати, що він має нести ідею, наштовхувати на думки.

Фотографія корисна, якщо:

  • Допомагає користувачеві зрозуміти щось.
  • Показує продукт та вчить, як його використовувати.
  • Показує пристрій чогось.

Ознаки корисності:

  • Світлина і ефективна, і емоційна одночасно.
  • У корисне фото не потрібно вдивлятися, щоб зрозуміти призначення продукту.
  • Вона повністю передає ідею повідомлення.

Ефективність фото

Фото = контент

Фото, яке передає головну ідею, спонукає до дії та вносить зміни до нашої поведінки, можна сміливо назвати ефективним. Особливо вдалі фотографії здатні спонукати до цільової дії, тобто. до покупки, замовлення, передплати.

Також ефективним є використання напряму погляду на важливий контент на сторінці (кнопка «Завантажити», «Замовити» тощо).

Емоційний відгук

Эмоциональный отклик

Фото має викликати на емоції користувача, звертатися до його почуттів. Воно може веселити, розважати, бути привабливими чи, навпаки, дратівливими, у своїй однаково спонукати до дії. Воно має торкатися емоцій більше, ніж попереднє, подібне до нього.

Головне фото у комбінації з ефектним заголовком обов'язково дасть гарний результат.

Також він може добре передати історію головного героя, відображаючи всі емоції, цим прив'язуючи себе глядача і викликаючи почуття причетності.

Магічний вплив осіб

Эмоциональный отклик

Якщо на фото задіяні люди, необхідно ретельно продумати емоції, за допомогою яких передаватиметься головний меседж. Ось вони:

  • Радість.
  • Злість.
  • Печаль.
  • Здивування.
  • Зневага.
  • Огида.
  • Страх.

Ці основні емоції можна передати жестами та виразами осіб. Але вирішивши використати портретне фото, будьте обережні. Найменша неточність в емоціях на обличчі здатна спотворити ідею повідомлення.

Великі портретні фото одночасно привертають до себе увагу і за грамотного підходу викликають потрібні емоції.

Яких фотографій не повинно бути

Ось деякі тези:

  • Незв'язані фото. Тобто ті, що несуть у собі незрозумілий зміст чи метафору.
  • Якщо компанія пропонує якісь послуги, то на фото не повинно бути побоювань осіб. Може скластися помилкове враження, що особа стурбована саме запропонованою послугою.
  • Жодних розмитих фото, тільки якщо це декоративна латка. Такий контент не несе в собі інформації, відповідно до ефекту нуль.

Потрібно просто ретельніше вибирати фото, зіставляти за всіма параметрами, тестувати, можна навіть на друзях та знайомих. Тільки в цьому випадку ви отримаєте якісний контент, який працюватиме на вас.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019