Від чистого дизайнерського серця

26.03.2011

Український інтернет-ринок росте величезними темпами, корпоративні сайти, сайти-візитки, інтернет-магазини та блоги... "Швидко та дешево", "Сайт за три дні", "Сайт безкоштовно" - рябить реклама, а ще знайома багатьом ситуація: "У мене є знайомий, він на останньому курсі вчиться, програміст начебто, він сайт зробить дешево!" І сайти робляться... Нефункціональні, безглузді, з неякісним дизайном минулого століття.

Що ж робити замовнику, який часто не орієнтується у сучасному вебі? Як уберегтися від неякісних інтернет-ведмежих послуг? Я зголосилася трохи допомогти замовникам і писатиму за пунктами :)


1) Визначтеся з тематикою вашого сайту та його типом, чи це просто кілька сторінок, де ви представите свою компанію та розкажіть про себе чи інтернет-магазин з потужним функціоналом. Про типи сайтів докладніше ви можете прочитати тут

2) Візьміть аркуш паперу та напишіть, а якщо хочете намалюйте приблизну структуру вашого сайту. Наприклад, напишіть пункти меню, всі, які спадуть вам на думку, допустимо: "Головна", "Продукція", "Про нас", "Контакти" і т.д. Навіть якщо у вас буде багато пунктів меню - не страшно, надалі можна щось об'єднати, а деякі пункти перевести з текстового вигляду в значок (іконку). Подумайте, яку інформацію ви хочете розмістити на головній станиці сайту, адже ця сторінка знайомить користувача з вашим сайтом і має справити приємне враження. Статистика вказує на те, що користувачі читають близько трьох трьох рядків, коли знаходяться в пошуку чого-небудь. Тому головну сторінку не можна перевантажувати текстовою інформацією. Найкраще на користувачів діють якісні фотографії та ілюстрації, але важливо дотриматися балансу і не перестаратися.

3) Подумайте, яку інформацію ви розміщуватимете на сайті (контент), якщо у вас є можливість підготувати первинні матеріали - логотип та фірмовий стиль, тексти, фотографії, ви тим самим прискорите та допоможете дизайнеру виконувати його роботу. Бувають ситуації, коли з розробкою сайту ми змінюємо і фірмовий стиль, не варто нехтувати такою можливістю, адже бувають випадки, коли логотипи морально старіють, а фірмовий стиль здається не таким стильним, як кілька років тому.

4) Завітайте на діючі сайти конкурентів, відзначте для себе те, що вам сподобалося, і навпаки, те, чого ви б категорично не хотіли бачити на власному сайті. Зверніть увагу на дати останніх публікацій, новин та на підвал сайту (низ сторінки, футер) там ви знайдете значок копірайту © та рік, якщо дата відстає на кілька років, то швидше за все сайт покинутий і його не варто брати до уваги.

5) Не варто залучати до вашого розумового процесу сторонніх, не пов'язаних з діяльність вашої компанії людей. Також я не рекомендую користуватися порадами сумнівних форумів та обговорень у групах різних соціальних мережах. Ви можете заплутатися та зробити невірні псевдологічні висновки.

6) Ще раз подумайте, чи потрібен вам сайт? Адже це не тільки фінансові вкладення, але й подальша робота над сайтом, якщо ви не оновлюватимете інформацію, рекламуватимете сайт в інтернеті, то він не принесе вам нових клієнтів і збільшення продажів.

7) Звертайтеся у веб-студії або до фрілансерів, що добре зарекомендували себе, почитайте відгуки, подивіться портфоліо, якщо за останній рік, ви побачите подібні сайти:

говносайт

говносайт

site_4

то, мабуть, не варто звертатися за допомогою до таких професіоналів. Якщо у вас є можливість відвідати офіс веб-студії, неодмінно зробіть це, ви познайомитеся особисто з людьми, які керуватимуть роботою над вашим сайтом, отримаєте детальну консультацію. Якщо вам потрібна порада дизайнера ви можете сміливо попросити його про це, він на прикладах різних сайтів, розповість вам про сучасні тенденції, про обов'язкові елементи сайту, вкаже переваги сайтів-конкурентів і проаналізує недоліки.

Що ж давайте жити дружно, дорогі замовники, і довіряйте нам, ми хочемо, щоб у вас збільшився продаж, а в нашому портфоліо були хороші сайти!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019