Відомі графічні дизайнери. Частина 1

17.07.2012
Графический дизайн

Графічний дизайн - це професійна художня дисципліна, метою якої є створення найбільш гармонійного та ефективного візуального комунікативного середовища. Створення фірмового стилю, логотипів, рекламних плакатів, шрифтів, а також веб-дизайн, дизайн газет, журналів та візуальний стиль телевізійних передач – це категорії, за якими можна класифікувати завдання графічного дизайну. Люди, які розвивали цю дисципліну, привели нас до того виду графічного оформлення журналів, телепередач та сайтів, які є зараз. Їм і присвячується ця та наступні статті.

Лео Бернетт (Leo Burnett - 21.10.1891-07.06.1971)

http://www.leoburnett.com/

Лео Бернетт

Лео Бернетт відомий як один як один із найкреативніших людей рекламного бізнесу. Журнал Time назвав його також одним із 100 найвпливовіших людей ХХ століття.

Основу рекламної філософії Бернетта становила придумана ним концепція невід'ємної ефективності. Бернетт вважав, кожен продукт має у собі якусь невід'ємну ефективну складову, яка змушує виробника випускати цей товар, а споживача – купувати.

Саме цю властивість продукту Бернетт виділяв у кожній рекламній кампанії, наголошуючи на плакатах і слоганах.

Серед його клієнтів такі відомі компанії, як Marlboro, CocaCola, McDonalds, WaltDisney та багато інших. Завдяки перфекціонізму, творчому підходу та рекламній концепції, заснованій на любові та повазі до людей, Бернетт став однією з ключових постатей в історії рекламного бізнеса, і сьогодні його ім'я міцно пов'язане з успіхом та новаторством у рекламі.

burnett_coca-colaburnett_fiatburnett_walt-disney

Армін Хофманн (Armin Hofmann – 29.06.1920)

Армин Хофманн

Однією з ключових постатей графічного дизайну середини ХХ століття став швейцарець Армін Хоффман. Як дизайнер і викладач Хофманн істотно вплинув на оригінальність і цілісність у графічному дизайні міжнародного рівня.

У віці 27 років Армін Хофман завершив навчання літографії і став викладачем друкарні в Базельській школі дизайну. Його колеги та учні, ставши невід'ємною частиною роботи Хофманна, відіграли значну роль у становленні швейцарського міжнародного стилю, що зміцнив віру в абсолютність та універсальність графічного дизайну.

Створений ними стиль дизайну використовував нові техніки верстки, фотомонтажу та експериментальної композиції, відмінною рисою також стали рубані шрифти з елементами, що виступають. Все це дозволило досягти основної мети дизайнерів – ефективної комунікації.

Однією з найефективніших форм комунікації Хофман вважав плакати. Їхній розробці він присвятив більшу частину своєї кар'єри. Підсумки своєї роботи, принципи філософії та практики Хофманн виклав у Посібнику графічного дизайну, роботі, яка досі є настільною книгою для багатьох графічних дизайнерів сучасності.

hofmann_gisellehofmann_stadthofmann_tell

Еміль Рудер (Emil Ruder – 20.03.1914–13.03.1970)

Эмиль Рудер

Крім Хофманна вигляд швейцарської графіки допомагав сформуватися Еміль Рудер. Він був одним із перших, хто відмовився від правил друкарні та створив абсолютно нові, які більш відповідали духу часу.

Рудер сприймав листок не як паперову основу, а як гармонійне доповнення білого до чорного. На його думку, символи і слова утворюють легкочитаний масив тексту на просторі сторінки, в той же час будучи фігурами, що рухаються, на тлі аркуша, а друкарня перетворює їх на своєрідний театр зі сценою та дійовими особами. Його книга «Типографіка» сприяла поширенню так званого Швейцарського стилю і стала основою для графічного дизайну в Європі та Північній Америці.

Рудер також викладав у Базельській школі дизайну – організувавши клас, у якому дипломовані дизайнери мали можливість підвищити свою кваліфікацію, він перетворив його на навчальний центр дизайну, який випустив багато міжнародно визнаних фахівців. Також брав участь у заснуванні Міжнародного центру Типографічних мистецтв у Нью-Йорку.

Ruder-Typographikaruder_typographie

4. Роберт Броунджон (Robert Brownjohn – 08.08.1925 – 1.08.1970)

Роберт Броунджон

Роберт Броунджон народився в сім'ї британців у Нью-Джерсі, і його кар'єра успішно склалася як в Америці, так і у Британії. Величезний потенціал Роберта став помітним вже у студентські роки під час навчання в Інституті дизайну в Чикаго. Піком його професійної кар'єри США можна вважати 1957 рік – дату заснування дизайнерської фірми BCG (Brownjohn, Chermayeff&Geismar).

Незважаючи на успіх компанії, в 1959 Роберт залишає BCG, яка тепер називається Chermayeff & Geismar, і відправляється в Лондон.

У Лондоні на нього також чекає значний успіх та співпраця з такими відомими брендами, як Pirelli та MidlandBank, у цей час Броунджон створює обкладинку для альбому RollingStones “LetitBleed”.

Детально ознайомитись з хронологією життя та роботи Роберта Броунджона можна завдяки каталогу «Роберт Броунджон: секс та друкарня», який був підготовлений Емілі Кінг для виставки у лондонському Музеї дизайну.

brownjohn_letitbleedbrownjohn_midland_bankbrownjohn_pirelli

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019