Відомі графічні дизайнери. Частина 3

31.07.2012
Известные графические дизайнеры. Часть 3

Продовжуємо розвивати тему графічного дизайну та його видатних особистостей.

Стефф Гейсбюллер (Steff Geissbuhler - 1942-2006)

http://www.cgpartnersllc.com/

Steff Geissbuhler

Стефф Гейсбюллер є одним із найвідоміших дизайнерів Америки в галузі комплексного брендування. Його роботи - це відомі фірмові стилі, такі як Merck, Time Warner Сable, NBC, Telemundo, Voice of America, Toledo Museum of Art, National Parks of New York Harbor, Crane&Co. І May Department Stores Companies. Був партнером та провідним виконавцем Chermayeff&Geismar Inc. протягом 30-ти років, потім заснував власну компанію C&G Partners.

Стефф розробив дизайн будівлі IBM у Нью-Йорку, повну знакову систему для університетів Пенсільванії та Коннектикуту, друковані матеріали для Театру танців Елвіна Ейлі, Mobil, Philip Morris, Cummins Engines та Morgan Stanley. Також займався оформленням виставки, присвяченої двостоліттю Смітсонівського інституту, виставки «Ілюстрований спорт на олімпійських іграх», розробляв новий стиль для Нью-Йоркської публічної бібліотеки ( http://www.nypl.org/ ), театру Нью-Вікторі та серію плакатів для Нью -Йоркського міністерства культури.

Парк Горького - National Parks of New York Harbor

Зараз логотип National Parks of New York Harbor є найбільш обговорюваним в інтернеті поруч із фірмовим стилем Парку Горького.

Однак після презентації фірмового стилю команду Лебедєва звинуватили у плагіаті. Концептуально стиль, який запропонував Лебедєв, перегукується з фірмовим стилем бренду National Parks of New York Harbor.

Керівництво Парку Горького висунула звинувачення про присутність однієї і тієї ж ідеї у двох стилях та схожості прийомів. Також було відправлено на експертизу літери Лебедєва – «шрифт букваря» вже використано для парків штату Нью-Йорк. Говорити про порушення авторського права ще рано, але не виключено, що, можливо, мають бути судові розгляди.

У 2005 році робота Гейсбюллера була нагороджена медаллю Американського інституту графічних мистецтв за вагомий внесок у вдосконалення дизайнерського мистецтва та розвиток професії.

MerckТеатр танцев Alvin AileyTime Warner cable

Массімо Віньєллі (Massimo Vignelli – 1931)

http://www.vignelli.com/

Massimo and Leila Vignelli

Італієць Массімо Віньєллі народився в Мілані в 1931 році. Саме там він вперше вивчав мистецтво та архітектуру, поки не переїхав до Америки у 1957 р. У 1967 році разом із дружиною Лейлою Віньєллі створює Офіс дизайну та архітектури Віньєллі у Мілані. У 1971 р. вони засновують Vignelli Associates, а 1978 –Vignelli Designs.

Його роботи охоплюють майже всі галузі дизайну, включаючи рекламу, брендування, дизайн упаковки, промисловий, інтер'єрний та архітектурний дизайн. Віньєллі великий шанувальник модернізму та його роботи завжди дуже чіткі та вільні від зайвого матеріалу та метушні. Також він є шанувальником шрифту «Гельветика», який часто використовує у своїх роботах.

Першим помітним вторгненням у область ідентичності та брендування стала робота з Unimark International, яка швидко перетворилася на одну з найбільших дизайн-студій у світі. Массімо розробляв фірмовий стиль для міжнародних корпорацій, включаючи American Airlines (єдина авіакомпанія, що не змінила свій стиль за останні 50 років), Bloomingdales і Knoll.

Його роботи опубліковані по всьому світу, а деякі навіть знаходяться в постійних колекціях різних музеїв, включаючи Музей сучасного мистецтва, Музей Метрополітен ( http://www.metmuseum.org/ ) і Музей Купер-Хьюїтта ( http://www. cooperhewitt.org/ ). Разом зі своєю дружиною Массімо створив величезну кількість відмінних дизайнерських проектів, багато з яких актуальні й досі і продовжують розвиватися завдяки їхній роботі в Нью-Йорку.

American AirlinesBloomingdalesKnoll

Алан Флетчер (Alan Fletcher - 27.09.1931-21.09.2006)

http://www.alanfletcher.net/

Alan Fletcher

Алан Джеррард Флетчер – англійський графічний дизайнер. Флетчер заснував дизайнерську компанію Fletcher/Forbes/Gill спільно з Коліном Форбсом та Бобом Джиллом у 1962 році. Одним із їхніх ранніх видань цих авторів (1963 р.) стала книга «Графічний дизайн: візуальне порівняння».

Список відомих клієнтів включав Pirelli, Cunard, PenguinBooks та Olivetti. Джилл залишив партнерів у 1965 році і був замінений на Тео Кросбі, так що компанія стала називатися Crosby/Fletcher/Forbes. Згодом приєдналися ще два нових партнери, і компанія еволюціонувала в знамениту «Pentagram», обзавівшись такими клієнтами як Lloyd's of London та Daimler Benz.

Значна частина робіт Флетчера досі активно використовується. Логотип Reuters, складений з 84 точок, який Флетчер створив у 1965 р., було змінено лише у 1992 р. Логотип V&A 1989 р. для Музею Вікторії та Альберта ( http://www.vam.ac.uk/ ) та логотип IoD для Інституту директорів ( http://www.iod.com/ ) використовуються і в наш час.

IoDV&AReuters

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019