Відомі графічні дизайнери. Частина 6

І ще трохи про графічних дизайнерів, про яких не можна не згадати.
Сагі Хавів (Sagi Haviv – червень 1974)

Сагі Хавів - ізраїльський дизайнер, який у віці 34 роки став партнером брендингового нью-йорського дизайн-агенції Chermayeff & Geismar. Хавів - наймолодший дизайнер в історії компанії.
Саги народився та провів юність в Ізраїлі, де ходив до середньої мистецької школи Telma Yelin. У 1996 році навчався у Нью-Йорку, у школі мистецтв Cooper Union. Саме він став родоначальником фірмових стилів для Xerox, NBC, Mobil Oil, National Geographic та ще багатьох інших компаній. Найуспішніші проекти Хавіва – логотипи для National Parksof New York Harbor, Radio Free Europe, Library of Congress та модний бренд A|X. У 2009 році талановитий дизайнер вигадав нову лінію дизайну відомого модного будинку Armani Exchange. У 2011 році вони знову звернулися до дизайнера, т.к. будинку мод виповнювалося 20 років і ця подія, безумовно, мала віддрукуватися на логотипі. Хавів додав ще один знак Х, підтвердивши ще раз свою дизайнерську майстерність.

Новий логотип для празького зоопарку. Він складається із слідів п'яти звірів, що символізують празький зоопарк. Новий логотип розроблений щоб замінити старий, через який зоопарк позивається досі.
Сагі Хавів розробив логотип для національної бібліотеки США, яка є однією із найбільших бібліотек світу.

Більше інформації ви можете знайти тут sagihaviv.com
Майкл Джонсон (Michael Johnson - 26.04.1964)

Майкл Джонсон – успішний дизайнер із 15-річним досвідом творчого шляху.
Навчався у школі графічного дизайну Billy Blue у Сіднеї у 1990 році. Після закінчення навчання працював із Central Station Records, де займався проектуванням обкладинки дисків. Здобув досвід у галузі додрукарського підготовки видання, цифрового друку, дизайну та ретушування в компанії Momentum Digital.
Почав працювати як дизайнер у KWL Advertising, згодом Майкл обійняв посаду креативного директора. Займався копірайтингом, створював різні бренди та просував маркетингові стратегії. Після закриття компанії продовжував працювати позаштатним співробітником для клієнтів KWL, що сприятливо вплинуло на його кар'єру. Здобув безцінний досвід та довгу продуктивну співпрацю з Krispy Kreme.
На цьому етапі працює з австралійською компанією Infomedia, яка розробляє програмне забезпечення. Працює у сфері дизайну сайтів, займається рекламою, поліграфічним дизайном, копірайтингом, де втілює усі свої творчі задуми.
Майкл Джонсон розробив логотипи для таких відомих компаній, як Advertsng, Atlantic, Phoenix.



Дізнатися більше інформації про дизайнера можна тут michaeljohnsondesign.com
Боб Вольф (Bob Wolf)

Боб Вольф вивчав графіку в коледжі Wakefield у центрі Англії на початку 90-х років. З 1993-1998 вивчав мистецтво фотографії та ілюстрації у Staffordshire, де отримав ступінь бакалавра.
Працював у галузі друку та електронного навчання у Yorkshire та Midlands.
Боб Вольф – ілюстратор та аніматор, на даний момент працює у студії Golden Sands Studio у Crantock.
Нижче наведено кілька робіт Боба Вольфа.


Дізнатись більше інформації можна тут thebobwolf.com