Вплив епохи на образ логотипу

15.11.2012
Влияние эпохи на образ логотипа

Розробляючи дизайн логотипу, шукайте джерело натхнення усюди, і що далі від вашої сфери ви шукаєте, то оригінальніше воно буде.

Мистецтво може бути невичерпним джерелом дизайнерських ідей та натхнення. Під час створення логотипу важливо знати історію дизайну. У цій статті ми розглянемо деякі напрямки мистецтва та логотипи, на які вони вплинули.

Вас приємно вразить, як форми, кольори та інші атрибути конкретного художнього стилю можуть бути легко використані в дизайні логотипу. І, можливо, ви почерпнете натхнення для вашої творчості.

Баухаус (Bauhaus)

Школа промислового мистецтва Баухаус була створена 1919 р. у Німеччині. Основна ідея Баухаус – залишити у дизайні лише основні елементи, видаливши усі зайві деталі. Дизайн має бути простим, завдяки чому він запам'ятовується. Переважні кольори – чорний та червоний. Цей творчий мінімалізм можна знайти сьогодні у дизайні таких логотипів як Faboo Taboo та Axion.

Баухаус

Арт-деко (Art Deco)

Цей художній напрямок виник у Парижі паралельно зі стилем Баухаус. Цей стиль проповідує багатство матеріалів, елегантність форм та силу кольору. Художники цього стилю у своїх роботах дотримуються геометричних основ архітектури. Арт-деко мав найбільшу популярність у 1920-х роках. і повністю відбиває марнотратство і розкіш цієї епохи.

А.М. Кассандр – один із представників цього стилю, отримав визнання після створення дизайну логотипу для дому мод Yves Saint Laurent. Плакат Pivolo того ж автора можна вважати добрим прикладом стилю Арт-деко.

Арт-деко

Дадаїзм (Dadaism)

Дадаїзм зародився під час Першої світової війни у Цюріху. Основна ідея стилю – відмова від «звичайного» мистецтва. Цей художній напрямок був виразом протесту проти війни. Засновником дадаїстичного руху став французький художник Марсель Дюшан. Дада, як ще називали цей стиль, піддав великим сумнівам усі правила у дизайні. Головна ідея дадаїзму – руйнація естетики. Дадаїсти стверджували, що світ, який опустився до насильства, має мати мистецтво, яке відображатиме цей стан.

Дадаизм

Живопис жорстких контурів (Hard-Edge Painting)

Цей стиль набув популярності в 1960-х рр. Основу цього стилю складають різноманітні фігури з чіткими, жорсткими краями, часто барвисті. Найкращим представником цього стилю є американський художник Франк Стелла. Сьогодні цей безособовий, цілеспрямований художній стиль можна побачити в багатьох логотипах, наприклад, Optic: Split Stitch Division.

Живопись жестких контуров

Світлопис (Light Painting)

Пабло Пікассо – перший історія стетопису. Вперше цей стиль він використав у автопортреті. Щоб отримати потрібний ефект, Пікассо працював у темному приміщенні з різними джерелами світла, включаючи спалах фотокамери.

Світлопис – це змішання театру та графіті. Світлопис можна імітувати за допомогою сучасних графічних редакторів. В результаті вийде привабливий та оригінальний логотип.

Светопись

Африканське мистецтво (African art)

Цей напрямок у мистецтві ґрунтується на африканській культурі. Щоб передати естетику африканського мистецтва, використовуйте абстракцію, спотворені пропорції, етнічні орнаменти, яскраві кольори. Наприклад, жіночий профіль може отримати додаткову значущість і глибину, якщо використовувати графічні елементи та кольори, характерні для африканської культури.

Африканское искусство

Модерн (moderne, art nouveau)

Цей напрямок набув популярності у другій половині XIX – початку XX століття. Основними ознаками цього художнього стилю є квітковий орнамент та природні, «природні» лінії. Розробляючи свій логотип, ви можете використовувати масу елементів даного стилю. Модерн перегукується з Японським мистецтвом різьблення по дереву та взагалі японським мистецтвом. Наприклад, роботи художника Хокусай можуть дати багато ідей для вашої роботи.

Модерн

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019