Як дати об'єктивну оцінку своєму продукту?

30.11.2015

main

Небагато речей можуть викликати в нас неприємні відчуття. Одна з них – це об'єктивна критика своєї роботи. Проте цього не варто уникати. Навпаки, критичний аналіз дизайну необхідний, щоб виявити нові погляди, поставитися правильними питаннями. Лише після цього ми отримаємо цілісний продукт.

Сучасний процес проектування передбачає співпрацю. Зараз уже ніхто не закривається у своїй норі на кілька місяців, щоб потім видати результат. Навпаки, успішним дизайном вважається той процес створення, коли є кілька думок, ідей, точок зору. І критичний аналіз – чудова можливість поєднати всі ці ідеї та точки зору докупи.

Працюючи над дизайном і не маючи відповідної реакції ззовні, важко визначити недоліки у своїй роботі. При цьому є чимало способів покритикувати вашу роботу. Оптимальний варіант - розбити її на кілька кроків і в потрібні моменти зупинятися, щоб розібрати кожний крок. Принаймні це краще, ніж потім переробляти все.

Як зробити свою роботу краще? Читайте правила нижче.

Правило 1: Будьте у тренді

pravilo 1 Відкрийте пару успішних проектів та порівняйте з ними свій. Бути в тренді, значить, не тільки розуміти, що модно, а й те, яким має бути рішення, щоб продукт спрацював. Спілкуйтеся з авторами таких робіт, переглядайте їхнє портфоліо. Ви розумітимете сутність дизайну – проект буде успішним.

Правило 2: Продумайте питання

pravilo 2 Подумайте, які питання можуть виникнути у покупця, коли він побачить вашу роботу. Подбайте про те, щоб усунути непорозуміння з його боку.

Якщо ви працюєте самостійно, зупиняйтеся інколи, щоб створити загальну картину проекту. Це займе хвилин 5 і наочно покаже який (або яким) із частин проекту ще потрібні пояснення. Доробивши ці частини можна повертатися до подальшої роботи над проектом.

Висловлюйте пояснення дизайном, а чи не словами. Пам'ятайте, що саме через дизайн ваш клієнт спілкується з покупцями.

Правило 3: Цільова аудиторія

tselevaya-аудіторія Уявіть себе людиною, яка користується вашим продуктом. Відстежте хід його думок і, можливо, ви побачите деталі, які були втрачені.

Якщо часу небагато та обмежений бюджет – придумайте кілька таких осіб із різних сфер. Ці уявні критики вас супроводжуватимуть від проекту до проекту.

Правило 4: Поцікавтеся думкою поза мережею

Добре спостерігати, як твоїм продуктом користуються люди. Насправді, свою роботу можна легко протестувати серед таких людей. Перенесіть макет на якийсь гаджет і, прийшовши на захід, покажіть його та дізнайтесь думку людей. Займе це не менше хвилини, так що навряд чи ви когось ускладните.

Правила 5: Користуйтеся онлайн фідбеками

pravilo5 Знов-таки, якщо ви працюєте над проектом самостійно, наодинці, так би мовити, скористайтеся думкою людей, розмістивши проект на Behance або Dribbble.

Критика корисна тоді, коли робляться відповідні висновки. Намагайтеся розбирати проект частинами, щоб потім не переробляти все. Найкращі дизайнери використовують думку команди для того, щоб зробити свої проекти ще кращими. Робіть дизайн зрозумілим для людей. Знаходьте помилки та виправляйте їх. Це зробить ваші роботи ще більш популярними на ринку.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019