Як ефективно залучити покупців?

27.10.2010

Залучити покупців та клієнтів до своєї компанії стає все складніше. Конкуренція у всіх сферах зростає, а покупці стають дедалі вимогливішими. Що ви використовуєте сьогодні? Активні продажі, роздача листівок, розміщення зовнішньої реклами чи реклами у газетах та журналах? Ці методи не так ефективно залучають клієнтів, як би вам цього хотілося?


Напевно, ви регулярно користуєтеся інтернетом і, можливо, самі шукаєте тут необхідні вам товари або інформацію. Адже інтернет – це те місце, де все більше людей можуть знайти відповідь практично на будь-яке питання і придбати необхідний товар або послугу. Це і є ваші потенційні клієнти! А одним із найважливіших інструментів успішного розвитку бізнесу у мережі є створення сайту. У багатьох сферах бізнесу сайти стали незамінним засобом залучення клієнтів та ефективним каналом продажу.


Сайт може бути вашою додатковою точкою продажу. Наприклад, якщо у вас є торгова компанія або ви надаєте послуги, створіть інтернет-магазин. Порівняно невеликі витрати відкриють доступ клієнтів не тільки в Україні, а й по всьому світу. При цьому дуже важливо, щоб сайт був професійним, починаючи з того, як він оформлений, наскільки зрозумілий та приємний користувачам та закінчуючи тим, де він розташований. Робота хостингу має бути стабільною настільки, щоб кожен міг мати цілодобовий доступ до сайту. Окрім цього, ресурс повинен вселяти довіру відвідувачеві та схиляти до взаємовигідних відносин.


Для досягнення такого результату необхідно забезпечити відвідувачу простоту та зручність роботи з сайтом, при цьому важливо зацікавити користувача таким чином, щоб він ще раз повернувся на ваш ресурс.


Успішний розвиток бізнесу неможливий без реклами та просування сайту компанії. То які методи краще використовувати для залучення клієнтів з інтернету?


Розрізняють пошукове (оптимізація сайту під пошукові системи) та непошукове (рекламні кампанії в інтернеті) просування сайтів. Для досягнення найкращого результату рекомендуємо використовувати пошукове та непошукове просування в комплексі. У чому їхня відмінність?

  • Пошукове просування збільшує кількість користувачів, що прийшли на сайт із пошукових систем за ключовими запитами, які відображають напрямок вашого бізнесу.
  • Непошуковий просування залучає на ваш ресурс цільову аудиторію з будь-яких інших ресурсів мережі (форумів, блогів, соціальних мереж тощо). Непошукове просування здійснюється із застосуванням контекстної, банерної реклами, посилальної реклами, реєстрації в каталогах та на дошках оголошень.

Розвиток діяльності в інтернеті дає можливість компаніям значно наблизитись до споживача, більш ефективно, індивідуально організувати підхід до покупців та партнерів, відкрити новий канал збуту продукції, збільшити впізнаваність, престиж та конкурентоспроможність своєї компанії!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019