Як із звичайного тексту зробити продавець

15.04.2015

Как из обычного текста сделать продающий

Для того, щоб клієнт гідно оцінив привабливість того, що йому пропонують купити, він повинен прочитати про це на вашому сайті. І непросто прочитати, а зрозуміти, що йому потрібна ця послуга чи товар. Але на жаль, сучасний користувач настільки розпещений подачею інформації через барвисті картинки та миготливі банера, що читати текст він просто не хоче.

Як же залучити відвідувача до тексту? Як правильно розставити акценти та спонукати людину до дії? Як відвідувача перетворити на покупця? Адже грамотно складена комерційна пропозиція, оголошення чи інша рекламна стаття – це повноцінний інструмент продажу. Якщо відвідувач сайту прочитає текст до кінця, то шанси на те, що він придбає саме у вас, зростають у рази.

Іноді складно сформулювати в голові картинку тексту, його структуру і, так би мовити, зробити з похмурого набору фраз той продукт, який приверне увагу і спонукає до дії.

Структура тексту для шаблону. Декілька простих порад

Структура текста для шаблона. Несколько простых советов

Почніть продавати з перших рядків . Перші рядки пропозиції – головна частина тесту. Саме тут потрібно коротко та зрозуміло розповісти, що і для кого ви пропонуєте. Не треба «лити воду», будьте конкретнішими. Прочитавши ці рядки, людина повинна зрозуміти суть і, якщо це те, що вона шукала, зробити замовлення. Все, що ви писатимете далі – це, так би мовити, навздогін, якщо короткого опису послуги чи товару недостатньо.

Опишіть складові послуги . Наступний абзац повинен розповісти, що входить до послуги. Дайте чітке розуміння, які вигоди отримає клієнт, працюючи з вами. Жодних фраз про індивідуальний підхід до кожного клієнта не повинно бути. Тільки конкретика та набір цінностей, які отримає клієнт.

Переваги. Далі переходимо до дифірамбів собі коханим. Головне не плутати переваги із властивостями. У наведених нижче фразах ви зрозумієте, що мають на увазі:

"Наша компанія виконає весь спектр послуг" - це властивості.

«Вам не потрібно буде звертатися до майстрів, щоби закінчити ремонт. Ми виконуємо всі роботи: від закупівлі матеріалу до спілкування з комунальними службами. Ми про все подбаємо самі» — а це вже переваги.

Принцип роботи. У цьому абзаці потрібно крок за кроком присвятити клієнта, як будується робочий процес. Ви ніби відкриваєте завісу на вашу майбутню співпрацю. Розкажіть про контроль якості та про те, як ви дотримуєтеся термінів у роботі. Достатньо кількох пропозицій. Тут ви показуєте свій професіоналізм. Метою цієї частини тексту є формування у клієнта розуміння того, як відбуватиметься ваша спільна робота. Про стислість забувати не варто.

Отзывы от клиентов

«Підсікаємо» відгуками від клієнтів. І ось уже людина майже готова натиснути кнопку «замовити», залишилося зовсім небагато. Йому потрібно переконати себе не витрачати час на продовження пошуків. І тут його погляд падає останніми рядками тексту – відгуки задоволених покупців. Достатньо 2–3 відгуки, щоб «підсікти рибку».

Скориставшись цими простими порадами, зростання кількості покупок на вашому сайті не змусить себе довго чекати.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019