Як правильно фотографувати одяг для інтернет-магазину

23.04.2015

Как фотографировать одежду для интернет магазина

Покупки речей через інтернет-магазин для багатьох вже не є новинкою. Благо на сьогоднішній день таких магазинів ставок ставки в інтернеті. Але як же часто, зазирнувши на віртуальні прилавки і відкривши перший товар, що сподобався, хочеться втекти в ту ж хвилину.

Звісно, не все так погано. Хороших інтернет-магазинів достатньо. Такі сайти озброєні грамотним контентом та якісними фото у безлічі ракурсів. Звідти не те що йти не хочеться, а, навпаки, виникає бажання відразу зробити покупку.

Ця стаття написана для тих, хто ще не думав про якість свого ресурсу. Можливо, наші поради про те, як правильно фотографувати одяг та оформлювати сторінку товару, допоможуть таким інтернет-магазинам удосконалитися та стати кращими, тим самим підвищити свою конверсію.

Декілька рекомендацій, перш ніж приступити до зйомки

Несколько советов

Перед тим як поринути у процес зйомки майбутнього хіта продажів, потрібно дотриматися кількох рекомендацій, пов'язаних з тим, як має виглядати одяг на знімку та які деталі потрібно врахувати:

  • Жодних плям і складок на одязі! Все має бути чистим і випрасованим.
  • Одяг перед об'єктивом не повинен лежати так, ніби його туди жбурнули. Постарайтеся гарно розкласти річ.
  • Жодного спотворення відтінків! Колір має бути максимально наближений до реального.
  • Якщо виріб представлений у кількох кольорах, всі вони повинні бути на сторінці товару.
  • Так як людина не може помацати і подивитися ближче тканину виробу, потрібно зробити знімки фактури, особливостей деталей і т.д.

Щоб переконатися в необхідності дотримання таких рекомендацій, достатньо заглянути в один із популярних інтернет-магазинів одягу та переглянути розміщені там фото товару. Повірте, що наслідуючи ці поради, ви тільки допоможе покупцеві прийняти рішення зробити покупку саме у вашому магазині.

Ракурси

Фото модели с разных ракурсов

Як вже було сказано, покупець інтернет-магазину не може взяти в руки виріб, що сподобався, помацати, розгорнути, подивитися всі деталі. Тому потрібно зробити кілька фото в різних ракурсах. Самотня фотографія на сторінці товару – видовище жалюгідне. Відсоток того, що людина затримається на цій сторінці і здійснить покупку, дуже мале. Пам'ятайте, що тут перебору з фотографіями не може бути. Навпаки, зробіть їх якнайбільше: спереду і ззаду, збоку, сидячи, стоячи і наполовину. Чим більше картинок буде, тим краще.

Дайте пользователю возможность оценить размер вещи

Дайте змогу покупцеві оцінити розмір речі. Якщо це сумка, тоді можна покласти всередину те, що зазвичай носиться: блокнот, ручка, телефон, журнал і т.д.

Не ховайте дрібні деталі

Не прячьте мелкие детали

І знову повертаємось до дрібних деталей виробу. Не ховайте їх від покупця. Покажіть фактуру тканини, лейбл, фурнітуру. Зробіть пару знімків одягу зсередини, покажіть кишені. Подбайте про те, щоб користувач міг розглянути збільшений фрагмент товару при наведенні на нього курсором. Це дуже зручна функція. Її впроваджують багато популярних інтернет-магазинів.

Що може зробити фото? Тільки відео

Видео товара лучше всего дополнит галлерею

Короткий демонстраційний ролик може відіграти вирішальну роль у прийнятті рішення про купівлю. Саме він здатний передати те, як насправді виглядає річ.

Зйомка самотужки

Якщо ви вірите у свої сили або, з якихось інших причин, не хочете довіряти зйомку фотографу, вам будуть потрібні деякі рекомендації щодо фототехніки, моделей для зйомки та місць дислокації. Якщо ви досвідчений «боєць», тоді наступний абзац можна сміливо пропускати.

Що потрібно для якісної зйомки?

Студия для съемки своими силами

  1. Хороший фотоапарат . Необхідний для того, щоб отримати якісні фотографії. Звичайно, якщо людина знає свою роботу і не обділена талантом, то вона здатна зробити хороший знімок незалежно від того, який апарат у нього в руках. Але ми говоримо не про таланти, а про якість знімків та можливості фотоапарата.
  2. Об'єктив . Крім фотоапарата з широким спектром можливостей, потрібен потрібний об'єктив. Ширококутний може спотворювати предмети у кадрі, варто це врахувати. Такі об'єктиви підійдуть для зйомки приміщень, панорам. Для зйомки одягу – ні.
  3. Штатив . З ним робити фотографії буде набагато простіше. Та й ймовірність розмитості на фото практично нульова, чого не скажеш про ручну зйомку. Чим важчий штатив, тим він стійкіший. Врахуйте це.
  4. Освітлення . Теж необхідно для отримання якісних фото. Озброївшись інтернетом, можна знайти масу інформації про те, як грамотно виставити освітлення, фон, коректну передачу кольору і т. д.

Манекен? Модель? А може, на підлозі?

Манекен . Один із найпоширеніших способів продемонструвати річ. Часто можна зустріти в інтернет-магазинах таку фішку: одяг ніби одягнений на манекен-невидимку. При цьому видно і тильний бік речі.

Съемка с помощью манекена

Такого ефекту майстри досягають різними способами: купують манекен і допрацьовують його за допомогою ножиць під конкретну річ, або зйомка робиться на звичайному манекені, потім фотографується внутрішня частина виробу, після чого Photoshop всі деталі збираються воєдино. Ще роблять так: манекен фарбується у білий колір, його одягають та фотографують на білому тлі. Потім, за допомогою того ж таки Photoshop, знімок коригується.

На моделі . Цей варіант фотозйомки здатний «живо» передати всі переваги виробу. Дивлячись на річ, одягнену на модель, покупцю простіше уявити, як він виглядатиме в ній.

Съемка одежды на модели

Важливо, щоб одяг добре сидів на моделі. Також не менш важливо, щоб модель мала приємну зовнішність, струнку фігуру і вміла позувати. В ідеалі, для моделі потрібний буде стиліст. У крайньому випадку можна обійтися візажистом. Тут важливо пам'ятати, що саме зовнішній вигляд моделі може спонукати до дії покупця.

Важливість стиліста у разі не можна недооцінювати. Адже надається можливість непросто одягнути сукню на модель, а створити цілий образ. Продається річ можна доповнити аксесуарами з магазину, підібрати туфлі та сумочку. Якщо образ впаде в душу покупниці, то мало що здатне зупинити її від покупки «вонь тієї сумочки» до сукні та «ось цих туфельок». Такий народ – ці жінки!

На підлозі . Теж варіант і дуже зручне вирішення проблеми, якщо немає бажання одягати річ на модель чи манекен.

Съемка одежды на полу

Єдиний момент – доведеться попрацювати, щоб гарно розкласти виріб і додати жвавості фотографії парочкою предметів у кадрі. Тут потрібно стежити, щоб не спотворювався колір одягу та його вигляд.

Місце дислокації

Відповідні умови можна створити у приміщенні студії або будь-якому іншому, просто забезпечивши нейтральне однотонне тло. Можна зробити зйомку на вулиці, вибравши необхідну місцевість.

Вибираючи місце, враховуйте категорію товару: якщо це верхній одяг, навряд чи доречний буде пляж або басейн. Ці місця більше підійдуть для зйомок купальників та пляжних аксесуарів.

Несколько хороших примеров правильной съемки одежды

Оформлюємо сторінку товару

А тепер приступаємо до оформлення сторінки товару. Що ж на ній має бути?

Крім безлічі красивих, якісних знімків необхідно якомога докладніше дати інформацію про товар: склад тканини, країна-виробник виробу, бренд, можливі розміри (добре, якщо відразу буде посилання на розмірну сітку), особливості виробу (блискавки з боків або на плечі, глибокий виріз на спині тощо). Загалом, що докладніше буде інформація, то краще.

Обов'язково уточнюйте, що входить до комплекту. Це допоможе уникнути негативних відгуків покупців. Якщо, наприклад, на картинці сукня, доповнена біжутерією та поясом, варто уточнити, що ці аксесуари у вартість не входять.

Хороша фішка – блок товарів, що рекомендуються. Наприклад, на сторінці зі штанами є фото, де вони вдало гармонують із блузкою та поясом з вашого магазину. Тоді до блоку рекомендованих товарів можна додати ці аксесуари.

Пример правильного оформления страницы товара

Перед «заливкою» фото на сайт, подбайте про їх вагу та розмір. Варто враховувати, що якщо ви завантажите кілька "важких" знімків, сторінка може довго завантажуватись. Існують онлайн-редактори, за допомогою яких можна зменшити розміри фотографій до необхідних. А можна налаштувати сайт так, що попередньо буде видно лише прев'ю. При цьому користувач матиме можливість збільшити фото.

Підійшовши відповідально до питання заповнення сторінок товарів якісним контентом, ви гарантовано підвищуєте довіру до свого ресурсу. Не полінуйтеся, докладіть зусиль, і результат не забариться. Сподіваємося, що ці поради допоможуть покращити ваш інтернет-магазин.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019