Як просувати мобільні програми? 15 порад

26.01.2018

Вважається, що в середньому людина використовує різні мобільні програми 3-4 години щодня. Щоб частину цього часу займало і вашу програму, необхідно її просувати. Для цього користуються циклічною схемою, яка включає залучення, утримання, активацію і віральність. Користувач слід саме таким шляхом. І на кожному етапі є свої маркетингові «фішки», що дозволяють посилити зацікавленість та лояльність.

Основні поради щодо мобільного маркетингу

Щоб залучити відвідувачів, використовуйте:

  1. Спільне (чи крос) просування. На початкових етапах варто об'єднатися з брендами вашої чи суміжної тематики – головне, щоб ЦА була схожа. Таке об'єднання дозволить наповнити бюджет для просування та залучити більше відвідувачів.
  2. Заклик "Додати до списку очікування" , навіть якщо версія для якоїсь з операційних систем ще не запущена. Зазвичай вибирають кнопку "Скоро запуск", проте вона не може належним чином зацікавити користувача. Найімовірніше, відвідувач більше не повернеться. Якщо ж людина додасть вашу програму до списку очікування, то до моменту релізу у програми вже буде своя підписна база.
  3. Використовуйте "ефект доміно" або "сарафанне радіо" .

    Как продвигать мобильные приложения - Используйте «эффект домино» или «сарафанное радио».


    Якщо хоча б один великий медійний (інформаційний) майданчик зробить огляд вашої програми (або хоча б згадає його), то він автоматично стане цікавим і користувачам, і меншим майданчикам. Так ви зможете отримати багато безкоштовних оглядів.
  4. Поставте п'ятірку! Для формування рейтингу програми потрібно щонайменше 5 оцінок. Бажаєте п'ять зірок? Попросіть друзів або родичів оцінити програму.
  5. Забезпечте фічеринг.

    Как продвигать мобильные приложения - Обеспечьте фичеринг


    Вашому додатку потрібно потрапити в вибір кращих за версією AppStore або Google Play. Щоб зробити це, задійте нетворкінг. Просунути програму допоможуть спілкування з фахівцями у вашій галузі та участь у профільних заходах.
  6. Слідкуйте за нововведеннями у магазинах додатків. Якщо ви зможете впроваджувати нові вимоги магазинів одними з перших, це буде працювати на вашу репутацію. Використання нових фішок та технологій допоможе вам потрапити до списку рекомендацій.
  7. Просувайте програму за допомогою взаємної реклами. Рекламуйте пропозиції партнерів в обмін на рекламу з їхнього боку. Такий підхід дозволяє збільшити охоплення за мінімального бюджету.
  8. Спілкуйтеся на профільних ресурсах типу Hacker News. Будь-яке обговорення вашої програми може піти на користь просування. Головне – своєчасно помітити та зреагувати. Крім того, ви можете спілкуватися з вашими потенційними відвідувачами у профільних спільнотах та мотивувати їх користуватися вашим додатком.
  9. Починайте старт із обмеженого сегмента користувачів.

    Как продвигать мобильные приложения - Начинайте старт с ограниченного сегмента пользователей.


    Проведіть тестування на певному регіоні, перш ніж запускати програму по всій країні. Такий підхід називається софтлонч. Він допомагає вивчити реакцію користувачів без особливих фінансових вливань.
  10. Використовуйте відеооголошення. Вони особливо ефективні для соціальних мереж, до того ж у рекламних кампаніях обходяться дешевше, ніж статичні.
  11. Враховуйте вимоги SEO. Для кращого ранжування оптимізуйте цільову сторінку. І не забувайте про App Store Optimization або ASO – оптимізацію для рейтингу сторін за ключами.
  12. Ідентифікуйте Mobile Moments та використовуйте їх.

    Как продвигать мобильные приложения - Идентифицируйте Mobile Moments и используйте их.


    Під цим терміном розуміють особливі «мобільні моменти» - ті, які залучають користувачів у мобільній версії вище, ніж у декстопній.

Є ще три секрети, які допоможуть в активації та утриманні

  1. Персоналізація. Користувача складно здивувати, але дуже важливо, щоб перше враження було позитивним. Наприклад, звертайтеся до людини на ім'я або залучайте ненав'язливу рекламу.
  2. Демо версія. Користувачі, які познайомилися з продуктом за демоверсією, втричі частіше купують платний варіант. Якщо не використовувати відкладений запуск, то протягом першого тижня про програму забудуть більше 90% користувачів. І не забувайте про обмеженість пропозиції: знижка на покупку чи демоверсія не повинні бути «завжди».
  3. Push-сповіщення. Запускайте серію їх спливаючих повідомлень одразу після того, як користувач установить програми. У цих повідомленнях мають бути рекомендації та поради щодо використання продуктів.

Недостатньо просто розробити та запустити мобільний додаток. Важливо ще забезпечити його просування. Використовуйте ці поради або зверніться до професіоналів!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019