Як провести короткий аудит сайту

05.06.2011

kak-provesti-kratkij-audit-sajta Вартість просування будь-якого сайту ґрунтується на двох факторах. Перший – це безпосередньо конкуренція у ТОП-10 за тим чи іншим запитом. Другий фактор враховує всі складові самого сайту, який готується до розкручування.

Правильно оцінити конкуренцію у першій десятці видачі пошукових систем досить складно. Часто тільки з досвідом приходить бачення всіх підводних каменів, які чекають на шляху до ТОПу . Особливо велику складність викликає правильна інтерпретація знятих показань із " серпа " за необхідним запитом.

А ось оцінити сайт або як кажуть провести аудит сайту , можна досить швидко і зараз ми поговоримо саме про цю процедуру. Однак не варто думати, що ця частина підготовки до просування має менше значення. Деякі показники сайту можуть суттєво вплинути на кінцеву цифру бюджету на просування .

Аудит сайту також можна розділити на два етапи. По-перше, треба провести короткий аудит сайту за допомогою елементарних плагінів, сумісних з браузером FireFox або онлайн-сервісів, які допомагають зібрати всю зовнішню інформацію про сайт. По-друге, оцінюється внутрішня оптимізація ресурсу щодо дизайну, контенту та деяких інших факторів, але про це ми поговоримо в наступній статті.

Зараз ми просто представляємо список параметрів та властивостей, які треба перевіряти при короткому аудиті сайту та зборі зовнішньої інформації :

  • Сайт повинен відкриватися лише з www або без www. В іншому випадку, треба налаштовувати 301-й редирект .
  • Наявність правильно складеного robots.txt
  • Наявність актуальної карти сайту у форматі xml .
  • Вік домену.
  • Визначається система керування контентом ( CMS ), яка використовується на даному ресурсі.
  • Перевіряється валідація html -коду.
  • Оцінка швидкості завантаження сайту.
  • При можливості варто визначити аптайм сервера.
  • Індексація сайту у пошукових системах. Важливо, щоб кількість проіндексованих сторінок в Яндексі та Google була приблизно однаковою.
  • Наявність сайту в таких каталогах, як DMOZ та Яндекс.Каталог .
  • ТІЦ та PR (куди ж без них!).
  • Кількість вхідних та вихідних посилань.
  • Оцінка трафіку на сайт виходячи з даних лічильника LiveInternet . Хороша ознака не просто висока відвідуваність, а відношення переглянутих сторінок до кожного унікального відвідувача. Чим воно більше, тим краще.
  • Якщо на сайті не використовуються лічильники відвідуваності, можна приблизно оцінити трафік за допомогою сервісу Alexa .

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019