Як спланувати бюджет на розкручування сайту?

10.10.2010
Бюджет на продвижение сайта

Якщо ви читаєте цей пост, то, напевно, вже дійшли того, що за просування сайту в Інтернеті треба платити гроші. Тобто. зараз немає потреби на пальцях розповідати, що це така сама необхідна стаття витрат, як і звичайний рекламний бюджет для будь-якого товару чи послуги. Варто відзначити лише один момент: рекламні листівки, банери на вулицях, теле- та радіореклама – все це стрілянина по горобцях з гармати, на відміну від правильного позиціонування та просування свого сайту. Конверсія (кількість продажів або замовлень) від аудиторії зібраної з пошукових систем набагато вища, ніж від звичайної медійної реклами, оскільки потенційний клієнт сам шукає товар/послугу в інтернеті та приходить на ваш сайт.

Отже, виділено бюджет на роботи з просування. Якщо дотримуватися правила, що вирішення проблеми на 99% залежить від правильної постановки завдання, слід зрозуміти який результат ми хочемо отримати на виході. Очевидно, що цільових відвідувачів ! Тобто. не просто пустих відвідувань випадкових користувачів мережі, а рішуче налаштованих людей, які готові платити за щось і це щось шукали в пошукових системах, коли вводили в рядок пошуку відповідні пошукові запити. Звідси можна дійти невтішного висновку, що дуже важливо знайти ці специфічні ключові слова.

На другому етапі слід оцінити вартість просування цих запитів з таким розрахунком, щоб вони якнайшвидше з'явилися в першій десятці видачі пошукових систем . Ось тут і починається підрахунок бюджету на просування. Справа в тому, що просування запитів, які дуже часто шукають ( наприклад: телефони, авто, пластикові вікна і т.п. ) коштує дуже дорого. Це пов'язано з дуже високою конкуренцією та багатьма іншими факторами, але зараз не про це...

Тому, при обмеженому бюджеті або просто виходячи з бажання трохи заощадити, можна підібрати 10-20 суміжних запитів, ТОП-10 яких коштуватиме дешевше, ніж ТОП за одним, але дуже конкурентним пошуковим запитом. Тим не менш, сайт, що просувається, збере не менше цільових відвідувачів, але за більш скромну суму! Не варто забувати і той факт, що підтримка позиції сайту в перших 10 рядках видачі пошукової системи вимагатиме щомісячних "вливань". Отже, з кожним місяцем різниця у просуванні висококонкурентного запиту, порівняно з просуванням кількох скромніших, постійно зростатиме.

Але це ще не все! Є такі тематики і запити, де просування під пошукові системи практично немає сенсу, оскільки дешевше купувати переходи користувачів із систем контекстної реклами. І кожен цільовий відвідувач буде коштувати набагато дешевше, ніж такий, але той, хто прийшов за посиланням з пошукової видачі.

Наприкінці статті хотілося б закликати подумати над тим, що є дуже велике значення поєднувати обидва підходи до залучення цільових відвідувачів на сайт. Про інші, більш витончені методи підвищення відвідуваності сайту ( вірусна реклама, соціальна реклама тощо ) будемо говорити в наступних статтях...

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019