Як виходять дійсно хороші сайти чи профіль ідеального клієнта

09.01.2011

Перше, на що звертають увагу замовники сайтів – це портфоліо студії веб-дизайну. Портфоліо гортають, відзначають у ньому сайти, що найбільш сподобалися. Потім приходять у студію, і кажуть: «Нам у Вас сподобався сайт компанії Х та сайт компанії У, не могли б Ви їх поєднати, додати картинки як на сайті Z» і т.д.

За такого підходу до справи, хорошого сайту не виходить і це не дивно. Цей факт має дуже просте пояснення, яке полягає в тому, що кожен має робити свою справу .

Не будете ж Ви шевцеві говорити, яку саме технологію варто застосувати для того, щоб зробити набійку на чобіт.

Не будете Ви передавати кухарі ресторану в якій послідовності варто класти інгредієнти у Вашу піцу або як загортати суші для Вас.

Над створенням сайту працює ціла команда розробників , кожен з яких має спеціальні знання. Це люди, які постійно вдосконалюють свої знання та вміння у сайтобудуванні, обмінюються досвідом із колегами, відвідують семінари та конференції. Ці люди знають, як робляться сайти, тому що зробили вже не один десяток успішних сайтів. Ці люди зустрілися із сотнями реальних питань клієнтів і на кожне змогли знайти рішення.

Webakula – це найуспішніша команда, яка вміє робити сайти. І нам не треба казати, як їх робити!

Ідеальний клієнт - той, який знає, що хоче отримати від сайту, але не каже, як треба робити сайт.

Іншими словами, якісний сайт можна отримати у тому випадку, коли клієнт може правильно пояснити, що він хоче отримати в результаті, а не безтактно втручається у процес розробки сайту. Клієнт не повинен вважати себе правим у створенні сайту лише тому, що він платить гроші. Гроші коштують набагато менше, ніж «душа та кров» професіоналів, які працюють над проектом.

А за добрі сайти в нашому портфоліо ми вдячні передусім їхнім власникам за те, що вони не тільки не заважали нам втілити творчі ідеї в життя, а ще й ухвалили правильне рішення довіритись професіоналам, а не намагалися диктувати нам як робити сайти.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019